نخستین سفر وزیر امورخارجه امارات به سرزمین‌های اشغالی

تهران- ایرنا- منابع رسمی اماراتی چهارشنبه گذشته  از دیدار  عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امارات خارجه امارات از تل آویو خبر دادند.

به گزارش ایرنا بنقل  از خبرگزاری “وام” امارات، این نخستین سفر رسمی بن زاید به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی است.

به نوشته وام، این سفر چند روز طول خواهد کشید و وزیر امورخارجه امارات در مراسم دومین سالگرد امضای توافق سازش موسوم به «توافق آبراهام» میان امارات و رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد.

وام گزارش داد که بن زاید همچنین قرار است، با مقامات رژیم صهیونیستی درباره مسائل مورد اهتمام دو طرف و روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها رایزنی کند.

امارات اولین کشور حوزه خلیج فارس و سومین کشور عربی بود که توافق نامه عادی سازی با رژیم اشغالگر قدس را امضا و به قافله خیانت کاران به آرمان فلسطین پیوست؛ امری که با موجی از محکومیت ها در جهان اسلام روبرو شد.

امضای توافق عادی سازی امارات با رژیم صهیونیستی با میانجی گری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا در سپتامبر ۲۰۲۰ انجام شد.

پس از امارات، بحرین، مغرب و سودان نیز به آنچه توافق آبراهام نام گذاری شده بود، ملحق شدند.

امارات و رژیم صهیونیستی از آن زمان تاکنون، برای گسترش روابط در زمینه های مختلف تلاش کرده و بارها مقامات صهیونیست به ابوظبی رفته‌اند.

دیدار وزیر خارجه امارات از فلسطین اشغالی همزمان با تجاوزات مستمر صهیونیست ها به مردم فلسطین وادامه ازار واذیت زندانیان سیاسی فلسطینی وتجاوز مستمر هواپیماهای اسرائیلی به سوریه صورت می گیرد.

برقراری روابط میان امارات وصهیونیست ها به نفع صهیونیست ها وبه ضرر مردم مسلمان وعرب منطقه خواهد بود این در حالیست که سران این شیخ نشین دم از حمایت  از حقوق اعراب وفلسطینیان می زنند در حالیکه دوستی شان با سران صهیونیست می تواند به جهان عرب واسلام ضربه های  بزرگی وارد نماید.

اکنون که روابط شیوخ امارات با سران صهیونیست گسترده شده است به صهیونیست ها فرصت می دهد تا اقدامات خصمانه خودرا علیه همسایگان امارات از جمله ایران تشدید نمایند.فعالیت سازمان جاسوسی موساددر امارات می تواند به منافع جمهوری اسلامی ایران بیشترین آسیب ها را برساند از اینرو باید شیخ امارات به ضررهای ناشی از فعالیت سازمانها جاسوسی اسرائیل علیه ایران بیاندیشند و عواقب ناشی از  ان را در نظر بگیرندوبه منافع انی این روابط نیاندیشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *