رژیم ال سعود حامی تروریست ها وقاتلان

رژیم ال سعود از زمان تاسیس  تاکنون با شمشیر وخشونت با مردم جزیره العرب برخورد کرده وبا استفاده از نیروی  نظامی توانسته مخالفان خودرا سرکوب وحکومت خودرا برپا نماید. واینک محمد بن سلمان ولیعهد این رژیم  با قتل مخالفینش ودر راس انها جمال خاشقچی روزنامه نگار عملا نشان داد که هیچ رحمی در دل ندارد ومیخواهد با ترور شخصیت های سیاسی  وزندان کردن انها – انان  را سرکوب – تحقیر وحکومت خودرا تشکیل دهد.

تاریخ سیاه ال سعود از زمان تاسیس تاکنون نشان داده که این رژیم   هیچ تسامحی با مخالفان خود  ندارد .  قتل مخالفان از جمله ناصر السعید نویسنده –  کتاب ال سعود – که یهودیت این خانواده را ثابت کرده است  وبه دار اویختن شیخ نمر النمر رهبر شیعیان جزیره العرب واعدام صدها  جوان شیعه بخاطر مخالفت با رژیم مستبد وخونخوار سعود ی کار همیشگی وروزانه  ال سعود است.

ال سعود نه تنها مخالفین داخلی را سرکوب کرده بلکه با حمایت مالی وتسلیحاتی از سازمان های تروریستی از جمله القاعده وداعش وبشتیبانی از رزیم های دیکتاتوری در جهان از جمله رزیم سرنگون شده صدام حسین و رزیم های مصر وبحرین و دیکتاتورهای جهان از جمله عیدی امین و زین العابدین بن علی ومبارزه علنی با جمهوری اسلامی ایران نشان داد که الت دست امریکا وغرب است وبا استفاده از حمایت امریکا وغرب قصد دارد به حکومت مستبدانه خود در خاورمیانه ادامه دهد.

گزارش های مستمر سازمان های حقوق بشر در مورد نقض حقوق بشر در عربستان گواه این امر است  که رزیم ال سعود یکی از رژیم های حامی تروریسم در منطقه است، وبا استفاده از تروریست های جهان میخواهد به اهداف غرب وامریکا در منطقه خدمت کند.

اکنون رژیم ال سعود با حمایت از سلمان رشدی نویسنده هندی وادعای حمایت از ازادی قلم وبیان  حمله به وی را محکوم کرده وایران را به حمایت از ترورریسم متهم نموده  وفراموش کرده که خود بزرگ ترین حامی تروریسم در جهان است.ودستش تا مرفق به خون روزنامه نگاران ونویسندگان اغشته است.

اقدام روزنامه سعودی الریاض به متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم  نشان داد که  رزیم ال سعود هیچگاه نسبت به ایران وملت ایران  حسن نیت نداشته وتلاش برخی از کشورهای منطقه برای میانجیگری بین ایران ورژیم ال سعود نمیتواند کینه ال سعود نسبت به ایران وشیعیان جهان را فرونشاند و نظز این رزیم خونخوار را نسبت به ایران وایرانیان تغییر دهد .

مسلما عدم برخورد جدی ایران با توهین این روزنامه دولتی ال سعود که بطوز مسلم با دستور مقامات بلندبایه ال سعود صورت گرفته این رژیم را نسبت به ادامه توهین به ایران اسلامی جری  تر خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *