حزب‌الله لبنان: بر تمام طرح‌های آمریکا در کشور پیروز می‌شویم

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد، این حزب در تمام طرح‌های آمریکا در لبنان با صبر و آگاهی و شناخت پیروز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: درست است که آمریکا امروز در لبنان است و آن را محاصره کرده و بر کشور ما فشار می‌آورد و سفارت آمریکا در همه چیز دخالت می‌کند و درست است که در برخی مراکز سیاسی و وزارتخانه‌ها در لبنان نفوذ دارد؛ اما امروزه حتی اگر لبنان را برای ۱۰ یا ۲۰ سال یا بیشتر محاصره کند ‌نمی‌تواند کاری را که می‌خواهد در لبنان انجام دهد چرا که انسان‌های شریف، ملی گرا و اعضای مقاومت در این کشور هستند. به طرفداران آمریکا در لبنان در میان سیاستمداران، احزاب و طرف‌هایی که همواره دنبال رضایت آمریکا در هر چیزی هستند و برخی از آن‌ها دنبال رضایت عربستان هستند می‌گوییم که آنچه قبلا اتفاق می‌افتاد تغییر کرده است.

وی گفت: ما زمانی که با دشمن اسرائیلی جنگیدیم از همان روز اول دانستیم که استکبار آمریکا پشت آن است. ما بر این دشمن در تمام جنگ‌ها پیروز شدیم و با صبر، آگاهی و شناخت بدون توجه به کسانی که خودشان را فروخته‌اند بر تمام طرح‌های آمریکا در لبنان پیروز خواهیم شد.

صفی الدین خطاب به کسانی که از مقاومت انتقاد می‌کنند، گفت: آیا بعد از اینکه دانستید که دروغ‌هایتان هیچ نفعی برای شما ندارد هنوز قانع نشده‌اید؟ این همه حیله و کینه و تحریک علیه مقاومت هیچ روزی به نفع شما نبوده و نخواهد بود. این اظهارات از کینه‌توزانی صادر می‌شود که حوادث جعلی را درست می‌کنند که رسانه‌ها آن را باور و منتشر می‌کنند. این اقدامات برای لطمه زدن به مقاومت است برای همین به آنها می‌گوییم هرچند که برای سال‌ها فریاد بزنید هرگز به نتیجه نخواهید رسید. مقاومت با آگاهی و عقل و معرفت قدرت ناکام گذاشتن تمام طرح‌ها را دارد و ما هیچ گاه ضعیف نخواهیم شد. هرچه اظهارات سیاسی‌تان را افزایش دهید و خودتان را به خارج بفروشید و از خارج بخواهید شما را کمک کنند ما به شما می‌گوییم که هیچ کسی نمی‌تواند شما را نجات بدهد و اگر وطنتان را دوست دارید به قواعد فعالیت سیاسی، ملی و اخلاقی آن پایبند باشید و از دشنام دادن و تمسخر مردم خودداری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *