موضع منفی مردم مغرب نسبت به رژیم صهیونیستی / مردم مغرب به نماینده اسرائیل در رباط خانه اجاره نمیدهند .او در هتل بسر می برد

موضع منفی مردم مغرب نسبت به رژیم صهیونیستی / مردم مغرب به نماینده اسرائیل در رباط خانه اجاره نمیدهند .او در هتل بسر می برد

دکتر حامد ابو اعز استاد دانشگاه در مغرب در مقاله ای که در روزنامه رای الیوم به چاپ رسیده به روابط دیپلماتیک مغرب واسرائیل اشاره کرده ونوشته است مردم مغرب مخالف تصمیم دولتشان درمورد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند از اینرو حاضر نشده اند خانه های خودرا به دیوید غوفرین نماینده اسرائیل در رباط کرایه بدند ونماینده اسرائیل هنوز در هتل زندگی می کند.

این نویسنده مغربی می افزاید هر جا که نماینده اسرائیل در مغرب می رود مردم ان جارا پاکسازی می کنند تا اثار این صهیونیست به جا نماند.وی چندی پیش به ساحل شهر طنجه رفت وچند ساعتی در انجا گذراند.

نویسنده مغربی اضافه می کند مردم مغرب هنگام تجاوز اخیر اسرائیل به غزه تظاهراتی علیه اسرائیل ترتیب دادند وحتی جوانان مغربی در شبکه های اجتماعی خواستار اخراج نماینده اسرائیل در مغرب شدند.

این نویسنده مغربی نوشت موضع گیری قاطع مردم مغرب نسبت به تجاوز صهیونیست ها به مردم غزه وحمایت از فلسطینی ها موجب شد که تعدادی از مقامات مغربی که اعلام امادگی برای دیدار از تل اویو را کرده بودند از اظهارات خود عقب نشینی کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *