چرا امریکا مبارزان را تروریست توصیف می کند؟

تروریست های مورد ادعای امریکا ، مبارزانی هستند که برای ازادی کشورشان تلاش می کنند ونیازی به گواهی تایید امریکائی ها را ندارند.

جواد نصر الله فرزند سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان از جمله سه شخصیتی است  که امریکا انها  را تروریست بین الملل لقب داده وپنج میلیون دلار جایزه تعیین کرد ه تا خبری از این سه نفر دریافت  وموجب دستگیر انان شود.

امریکا علاوه بر جواد نصر الله  ، خلیل یوسف محمود وهیثم الطباطبائی را جزو تروریست های بین المللی معرفی کرد ه وخواستار دستگیری انان شده است .

وزارت خارجه امریکا جواد نصر الله را یکی از فرماندهان عالیرتبه حزب الله لبنان معرفی کرده است که اقداماتی علیه اسرائیل در کرانه باختری انجام داده است.

تصمیم اخیر امریکا علیه سه شخصیت مبارز همزمان با شلیک ۴۰۰ موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی صورت گرفت وسبب ترس وهراس  اسرائیلی ها وسران این رژیم شد بطوری که مقامات اسرائیلی دست به دامان مقامات مصری شدند تا ترتیب اتش بس را با جنبش حماس بدهند وحمله به صهیونیست ها متوقف گردد..

امریکا بخاطر صهیونیست ها هرگونه اقدامی علیه اسرائیل را تحمل نکرده وانرا محکوم می کند  همانطور که ملاحظه کردیم  امریکا حمله موشکی جنبش حماس به سرزمین های اشغالی را بشدت محکوم کرد.

ترویست توصیف کردن مبارزان لبنانی وفلسطینی از جمله فرزند سید حسن نصر الله از سوی امریکا افتخار بزرگی است برای انان ، زیرا انها برای دفاع از کشورشان مبارزه می کنند وتوجهی به یاوه گوئیهای امریکا ئی ها ونوکرانشان ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *