اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

مراسم امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان، در اسلام‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

در این مراسم «ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

 

 

کد خبر ۶۰۸۵۳۷۱

هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو، دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی و الهام آزاد عضو هیأت رئیسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با هیأت پارلمانی سوریه دیدار کردند.

در دیدار هیأت پارلمانی کشورمان با هیأت پارلمانی سوریه درباره آخرین موضوعات این اجلاس و هماهنگی‌های دو هیأت پیرامون مباحث مطرح در اجلاس، همچنین مسائل دوجانبه کشور ایران و سوریه گفت‌وگو شد.

کد خبر ۶۰۶۲۸۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *