اهداف پشت پرده تهاجم مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه با حمایت دونالد ترامپ

تهاجم سه روز پیش اسرائیل به نوار غزه که به شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی وزخمی شدن بیش از ۱۵۰ فلسطینی دیگر منجر شد با حمایت همه جانبه دونالد ترامپ از اسرائیلها  مواجه گردید .

ترامپ  در اظهاراتی اعلام کرد : ایالات متحده صدر در صد از حمله اسرائیل به نوار غزه صد حمایت می کند.ترامپ مدعی شد که فلسطینی ها با حمله به اسرائیل هیج چیزی را بدست نخواهند آورد وی ضمن حمایت از اسرائیل این رژِم را مظلوم قلمداد کرد ، وفلسطینی ها را متجاوز معرفی کرد ونوشت اسرائیل از سوی حماس وجهاد اسلامی مورد تعرض قرار گرفته است ودفاع اسرائیل از خود صد در صد مشروع است .وی خواستار توقف حمله حماس وجهاد اسلامی به اسرائیل شد.

تهاجم اسرائیل به نوار غزه چند روز قبل از جشن اسرائیل به تاسیس رژیم غاصب واشغال فلسطین صورت می گیرد

هم اکنون نوار غزه با دو میلیون جمعیت فلسطینی  به یک زندان بزرگ تبدیل شده است که توسط اسرائیل مورد محاصره قرار گرفته وزندان های اسرائیلی مملو از هزاران فلسطینی است.حمله اسرائیل به غزه که همزمان با امادگی مردم این شهر  برای  ورود به ماه مبارک رمضان صورت می گیرد نشان می دهد که رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه دونالد ترامپ میخواهد مردم فلسطین را تحت شدیدترین فشار ها قرار دهد تا انها با معامله قرن  که قرار است بعد از ماه مبارک رمصان توسط امریکا اعلام شود موافقت نمایند .امریکا با اعمال توافق معامله قرن وبا تبانی با رژیم های اردن ، مصر وحمایت مالی شیوخ عرب حوزه خلیج فارس  در نظر دارد اسرائیل را بر کل سرزمین فلسطین حاکم سازد وفلسطینی های غزه ودیگر شهرهای فلسطین را به اوارگی در اردن وسینای مصر کوچ دهد.

اسرائیل با تجاوز مجدد  به نوار غزه در استانه ماه مبارک رمضان ، وتخریب این شهر وبه قتل رساندن مردم بی گناه میخواهد این مطلب را جا بیندازد که گروه های مسلح فلسطینی از جمله حماس وجهاد اسلامی سبب جنگ با اسرائیل شده اند تا بدین ترتیب مردم را علیه این گروه ها بشوراند واز این طریق فلسطینی ها را خلع سلاح نموده به تسلیم در برابر زورگوئی هایش وادارد.

ولی مردم نوار غزه فریب ادعاهای رژیم صهیونیستی ودونالد ترمپ را نمیخورند ودر روزهای جمعه هر هفته به تظاهرات خود علیه صهیونیست ها ادامه می دهند . حدود دو ماه است که فلسطینی ها هر روز جمعه علیه اسرائیل دست به تظاهرات می زنند وتاکنون ۲۷۵ شهید و۱۷ هزار مجروح تقدیم انقلاب فلسطین کرده اند وفریب تبلیغات اسرائیلی امریکائی را نمیخودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *