اعتراض مردم اردن به دولت این کشور بخاطر صدور میوه وتره بار به فلسطین اشغالی

 

به گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن ، بدنبال اعلام خبر صدور میوه وتره بار از سوی دولت اردن به فلسطین اشغالی ،مردم اردن نسبت به صدور میوه وتره بار اعتراض کردند وعازم منطقه الاغوار اردن شدند تا مانع ارسال میوه وتره بار  به فلسطین اشغالی شوند ولی پلیس اردن مانع حرکت اعتراض امیز مردم شد .

یکی از فعالان سندیکاهای اردن از وزیر کشاورزی این کشور سوال کرد ایا درامد کشور از گوجه فرنگی بر حقوق مردم اردن می چربد ودولت چرا به صدور گوجه فرهنگی به فلسطین اشغالی  اهتمام می ورزد ولی به حقوق مردم توجه نمی کند.

میسره ملص این فعال سندیکایی مجددا این سوال را مطرح کرد چگونه گوجه فرنگی اردنی با حفاظت ماموران قانون به فلسطین اشغالی صادر می شود ولی به مردم معترض به صدور گوجه  فرنگی اجازه داده نمی شود اعتراض نمایند.

در همین حال گردهمایی ملی مردمی حمایت از مقاومت فلسطین دعوت به گردهمایی مردم جهت اعتراض به صدور میوه وتره بار از اردن به فلسطین اشغالی وهمکاری اردن  با امارات وعربستان جهت انتقال نیازهای صهیونیست ها از مواد غذایی به بندر حیفا در فلسطین اشغالی کرد .

یادآوری می شود رژیم های اردن ، عربستان ، امارات ،  در برابر تجاوز صهیونیست ها به غزه وکرانه باختری بجای اعتراض اقدام به کمک به صهیونیست های متجاوز می نمایند .اخیرا وزیر ارتباطات صهیونیست ها اعلام کرد که هند اجازه داده کلیه نیازهای اسرائیلیی ها با کامیون از طریق امارات وعربستان واردن به بندر حیفا در فلسطین اشغالی  منتقل گردد تا صهیونیست ها با کمبود مواد غذایی مواجه نشوند ولی مردم غزه وفلسطین ظرف بیش از چهارماه در معرض کشتار صهیونیست ها وبا کمبود مواد غذایی وسوختی مواجهند وهیچیک از این رژیم ها داوطلب رساندن مواد سوختی وغذایی به انها نشده است.

مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله «الجلیل» و شهرک «کریات شمونه» هدف حملات سنگین موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت و آژیر خطر در شهرک های صهیونیست‌نشین به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منطقه «اصبع الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات سنگین موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج دوم حملات به اصبع الجلیل بسیار سنگین بوده و شمار موشک‌های شلیک شده از جنوب لبنان حدود ۲۵۵ عدد برآورد شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که شهرک اشغالی «کریات شمونه» در دو مرحله هدف ۱۵ راکت کاتیوشا و دو موشک ضد زره از جنوب لبنان قرار گرفت و سه راکت به مرکز این شهرک اصایت کرد و از شهرک‌نشینان خواسته شد تا در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

پس از این حملات آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد و تیم‌های امدادی خود را به محل اصابت موشک‌ها رساندند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پس از شلیک ۱۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونه، خسارت‌هایی به این شهرک وارد و برق مناطق متعددی در این شهرک قطع شده است.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد که چندین موضع صهیونیست‌ها در منطقه الجلیل غربی هدف تیراندازی مستقیم از جنوب لبنان قرار گرفت. آژیر خطر هم در شهرک زرعیت در منطقه اشغالی الجلیل اعلی به صدا درآمد.

۰ seconds of 26 secondsVolume 90%

 

 

کد خبر ۶۰۲۵۵۱۱

منابع آگاه در جنوب لبنان از شهادت ۵ نفر از جمله دو کودک در حملات جدید جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی در لبنان از شهادت سه نفر در حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهرک الصوانه در جنوب لبنان خبر دادند. براین اساس این شهدا یک مادر و دو فرزندش بوده اند.

در بمباران شهرک اقلیم التفاح در جنوب لبنان نیز یک نفر شهید شده و شماری زخمی شده است.

همچنین در بمباران شهرک عدشیت در جنوب لبنان نیز یک نفر شهید و ۹ نفر دیگر زخمی شده اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای از حمله گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

خبرنگار الجزیره همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب لبنان خبر داد.بنابر اعلام الجزیره جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان از جمله عدشیت، شهرک الشهابیه، الصوانه و جبشیت در شهر نبطیه را بمباران کرده اند.

کد خبر ۶۰۲۴۶۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در سخنانی به مناسبت روز جانباز گفت: امروز به مناسبت روز جانباز یعنروز جانبازان مقاومت که بخش ارزشمندی از فداکاران را تشکیل می‌دهند گرامی داشته‌ایم. مناسبت دوم هم به ایران مقاومت ارتباط دارد که روزهای زیادی را در زندان‌ها گذرانده‌اند. برخی پرونده‌های اسیران ما نزد دشمن مانند اسیر «یحیی سکاف» همچنان حل‌نشده باقی مانده است.

پاسداران ایران تکیه گاه حقیقی تمامی جنبش های مقاومت

وی همچنین با اشاره به گرامیداشت روز پاسدار در ایران افزود: به برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران روزشان را تبریک می‌گوییم؛ کسانی که به حق از آغاز تکیه‌گاه حقیقی و حامیان نیرومند تمامی جنبش‌های مقاومت بوده‌اند. وضعیت کنونی محور مقاومت و قدرت آن به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است که در چنین روزهایی به پیروزی رسید.

۱۳۰ روز از شکست دشمن می گذرد

سید حسن نصرالله بیان کرد: دشمن صهیونیست جز انتقام گرفتن وحشیانه از غیرنظامیان و افراد بی گناه کاری از پیش نبرده است. رزمندگان مقاومت در غزه طی ۱۳۰ روز نبرد حماسه بزرگی خلق کردند. دشمن صهیونیست در تحقق اهدافش ناکام مانده است.

وی افزود: آنچه در غزه رخ می دهد و محاصره شدید ساکنانش در شرایط سخت باید که وجدان بشری را به حرکت درآورد.

نصرالله گفت: ۱۳۰ روز از پایداری افسانه‌ای مبارزان مقاومت در غزه، قهرمانی‌های معجزه‌وار و صبر بی‌همتای آنان در طی تاریخ می‌گذرد و از سوی دیگر ۱۳۰ روز نیز از شکست اسرائیل و ناتوانی آن در تحقق هدف‌هایش می‌گذرد. ۱۲۹ روز نیز از حمایت، پشتیبانی و همراهی کشورهای محور مقاومت و بسیاری از ملت‌های جهان می‌گذرد.

وی ادامه داد: به تمامی خانواده‌های شهیدان در تمامی جبهه‌های مقاومت که در این روزها به شهادت رسیده‌اند تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای مجروحان شفای عاجل طلب می کنیم.

وقایع غزه باید وجدان جهانیان را به حرکت درآورد

نصرالله گفت: اقدامات ما در جبهه لبنان یک مسوولیت ملی و در وهله نخست پاسخی راستین به مسوولیت ایمانی، اخلاقی و دینی ما است.  وقایع غزه باید وجدان جهانیان را به لرزه درآورد و آن‌ها باید در قبال این حمله و فاجعه بشری احساس مسوولیت کنند.

وی افزود: شکل گیری رژیم اشغالگر اسرائیل ریشه تمامی بحران‌های منطقه است و تاریخ لبنان بر درستی این موضوع گواه است. اسرائیلِ قوی خطری برای منطقه است و اسرائیل ترسو که با بازدارندگی مواجه شده است خطر کمتری برای منطقه دارد.

منافع کشورهای منطقه در شکست رژیم صهیونیستی است

نصرالله گفت: در خصوص رخ‌دادهای غزه باید گفت که پیش از منافع ملی فلسطین، منافع ملی کشورهای منطقه در شکست رژیم صهیونیستی است. گشایش جبهه لبنان با اشغالگران در درجه نخست منافع ملی ما را در جلوگیری از پیروزی دشمن صهیونیست تشکیل داد.

وی افزود: این که برخی می‌گویند منفعتی در اقداماتی ما در جبهه لبنان نیست، خود یک مشکل و موضوعی فاجعه‌آمیز است. برخی طرف‌ها، دستاوردها و پیروزی‌ها هر چه هم که باشد، از پیش حکم خود را صادر کرده‌اند و آن چه را تحقق می‌یابد دستاورد خیالی می‌خوانند.

نصرالله گفت: این افراد در نشست‌های داخلی خود به تحقق دستاوردها اذعان می‌کنند، اما به صورت علنی آن را بیان نمی‌کنند. با وجود تحمیل شکست به ارتش رژیم اشغالگری که «شکست ناپذیر» بود، برخی در مورد منفعت مقاومت به بحث و جدل می‌پردازند. ما باید دقت کنیم که این کشمکش به درگیری‌های مذهبی نیانجامد؛ زیرا این موضوع به نفع اسرائیل است و در راستای منافع ملی و کرامت ملی ما نیست.

وی افزود: کسانی که در درجه نخست امروز بار را در جبهه لبنان به دوش می‌کشند هم‌وطنان ما در روستاهای خط مقدم و ساکنان جنوب هستند و لبنان نیز با آن‌ها اعلام همبستگی می‌کند. ساکنان روستاهای خط مقدم کسانی هستند که می‌جنگند و فرزندان خود را به عنوان شهید تقدیم می‌کنند. بسیاری از شهیدان ما از ساکنان روستاهای خط مقدم هستند. اکثریت قاطع ساکنان جنوب و روستاهای خط مقدم بدون در نظرگرفتن مسایل مذهبی، اراده و تصمیم خود در راستای مقاومت را بیان می‌کنند و به صورت عملی آن را پیاده می‌کنند.

خانه های ویران شده در جنوب بهتر از قبل بازسازی خواهند شد

نصرالله گفت: خانه‌های ویران‌شده در جنوب بهتر از قبل بازسازی خواهند شد. پافشاری ساکنان روستاهای مرزی در تشییع شهیدان در این روستاها و در برابر دیدگان مواضع اشغالی صهیونیستی حاکی از اراده و انتخاب گزینه مقاومت از سوی آنان است. این مقاومت با این جانفشانی‌ها و اهالی این منطقه‌ها با این پایداری کسانی هستند که از لبنان دفاع می‌کنند.

رژیم اشغالگر به دلیل وجود مقاومت توجه زیادی به لبنان دارد

وی افزود: جبهه لبنان از ۱۲۹ روز پیش گشوده شده و به صورت روزانه خسارت‌های سنگینی را به دشمن وارد می‌کند، اما با ضوابط و حدود مشخصی می‌جنگد. رژیم اشغالگر به دلیل وجود مقاومت توجه زیادی به لبنان دارد و جهان نیز هیات‌هایی را به دلیل وجود جبهه جنوب لبنان به سوی ما اعزام می‌کند. این رخ‌داد جایگاه و وزن بازدارندگی را به اثبات می‌رساند و ثابت می‌کند که لبنان دارای قدرت بازدارندگی است. دیدار هیات‌های غربی از لبنان تنها یک هدف دارد و آن هم حمایت از اسرائیل و بازگرداندن شهرک‌نشینان به شمال است.

نصرالله گفت: هیات‌های غربی در پیشنهادهای خود هیچ چیزی در مورد رخ‌دادهای غزه و جنگ و جنایت در آن را مورد بحث قرار نمی‌دهند. هیات‌های غربی خواهان اجرای اقدامات دلخواه خود هستند و مساله اراضی اشغالی، تعرض‌های صهیونیستی و اموری از این دست را بیان نمی‌کنند و روی امنیت اسرائیل تمرکز دارند. این هیات‌ها با به کارگیری اظهارات اسرائیلی‌گونه تلاش دارند ما را بترسانند.

وی افزود: جبهه جنوب لبنان جبهه فشار، پشتیبانی، مشارکت در شکست اسرائیل و تضعیف آن تا حدی است که بپذیرد باید حمله به غزه را متوقف کند. به آن‌ها می‌گوییم هرچه می‌خواهید به هراس‌افکنی ادامه دهید، زیرا این اقدامات و حتی به راه‌انداختن جنگ علیه ما، هرگز روی ما تاثیر نخواهد گذاشت و عملیات ما را متوقف نخواهد کرد.

نصرالله گفت: اسرائیل بحران‌زده است و در موضعی قرار ندارد که شرط‌هایی را تحمیل کند. از مواضع اعلامی رسمی لبنان می‌خواهم که شرط‌های بیش‌تری را به قطع‌نامه ۱۷۰۱ اضافه کنند و خواهان پیاده‌کردن این قطع‌نامه به تنهایی نباشند. لبنان در موضع قدرت است، ابتکار عمل را به دست دارد و می‌تواند شرط‌های خود را تحمیل کند.

وی افزود: فضای هراس‌افکنی عظیمی در لبنان تشکیل شده که سیاستمداران و برخی شخصیت‌ها در آن مشارکت می‌کنند، تا حدی که به سطح انحطاط اخلاقی و پایین‌ترین سطح ممکن رسیده است. برخی طرف‌ها در لبنان اهالی جنوب را از آغاز جنگ می‌ترسانند و این موضوع به منزله «اسفل السافلین» و پایین‌ترین سطح ممکن (از اخلاق) است.

نصرالله ادامه داد: باید نسبت به جنگ روانی دشمن و شایعه‌های رسانه‌های اجتماعی در راستای هراس‌افکنی در میان مردم و تحت تاثیرقراردادن اراده و موضع آنان هوشیار بود. باید توجه داشت که برخی افراد در رسانه‌های اجتماعی اطلاعات رایگانی را در اختیار دشمن قرار می‌دهند. دشمن از خیلی وقت پیش از جاسوس‌های خود بی‌نیاز شده زیرا دستگاه شنود (موبایل) همراه شما است، محل حضورتان را مشخص می‌کند و همه چیز را منتقل می‌نماید.

ما در جنوب می جنگیم اما چشمانمان به غزه دوخته شده است

وی افزود: ما تمامی تحولات منطقه را دنبال می‌کنیم و وقوع تمامی احتمال‌ها ممکن است. ما در جنوب می‌جنگیم، اما چشمانمان به غزه دوخته شده است. هرگاه حمله به غزه متوقف شود جنگ در جنوب نیز متوقف خواهد شد. وزیر جنگ دشمن گفته که کار خود را در جنوب ادامه خواهد داد و تکمیل خواهد کرد؛ ما به او خوش‌آمد می‌گوییم و کار خود را در جنوب تکمیل خواهیم کرد.

نصرالله گفت: هرگاه دشمن به اقدامی دست بزند ما نیز در چارچوب قواعد و معادلات به اقدام و عمل باز خواهیم گشت و واکنش ما متناسب و همواره کارآمد و اثرگذار خواهد بود. اگر دشمن تهدیدهای خود علیه ما را عملی کند باید بداند که صدهزار نفری که شمال را ترک کرده‌اند دیگر به آن باز نخواهند گشت.

در نبرد با دشمن مصمم‌تر از قبل هستیم

وی ادامه داد: به هرکس که ما را به گسترش جنگ تهدید می‌کند می‌گویم که این ما هستیم که اقدام خود را گسترش خواهیم داد. هرکس برای یک لحظه تصور می‌کند مقاومت لبنان با این اقدامات میدانی و نیروهای قدرتمند حتی برای یک لحظه احساس ترس و دست‌پاچگی می‌کند در اشتباه است. مقاومت، امروز در رویارویی با دشمن در هر سطحی، از گذشته مطمئن‌تر و مصمم‌تر است.

کد خبر ۶۰۲۳۴۹۹

 

 

 

 

 

پس از پیام سران و مقامات ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، کرواسی، چین، اتیوپی، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان، ۲۰ تن دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،پس از پیام سران و مقامات ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، کرواسی، چین، اتیوپی، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان، ۲۰ تن دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

پادشاهان عربستان و اردن، امپراطور ژاپن، رهبر ملی ترکمنستان، روسای جمهور صربستان، ترکمنستان، اندونزی، ارمنستان، الجزایر، تانزانیا، مالزی، بلاروس، سوریه، قزاقستان، هند و ایرلند، نخست وزیر هند، ولیعهد عربستان، نائب رئیس دولت امارات متحده عربی و رئیس حزب حاکم هند از دیگر مقاماتی بودند که با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند.

پایان پیام/

 

 

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

علیرغم اینکه آغاز مراسم در تهران از ساعت ۹:۳۰ اعلام شده بود ، اما  بسیاری از مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت بود .

تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی در معرض دید راهپیمایان قرار گرفته است.

موشک‌های بالستیک خرمشهر۴، حاج قاسم، خیبرشکن، قیام، سامانه‌های پدافندی سوم خرداد و ۱۵ خرداد، ماهواره‌برهای سیمرغ و سفیر امید، پهپادهای شاهد ۱۳۶، شاهد ۱۷۱ و سیمرغ، مهاجر ۶، ماکت جنگنده کوثر، هواپیمای آموزشی یاسین و ترابری سیمرغ و بالگردهای سورنا و صباـ۲۴۸ نیز به نمایش درآمده است.

همچنین؛ خودروهای تاکتیکی ارس نیز بخش دیگری از تجهیزات حاضر در راهپیمایی هستند.

کودکان، نوجوانان و جوانان از همان ساعات ابتدایی صبح در جشن چهل و پنجمین سال انقلاب حضور پررنگی داشتند.

اجرای سرود و برنامه های هنری از سوی کودکان و نوجوانان در مسیر برگزاری راهپیمایی حال و هوای و خاصی را به مراسم داده است.

  رئیس جمهور سخنران مراسم راهپیمایی در تهران خواهد بود.

مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران به شرح زیر است:

 مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (علیه السلام)، میدان امام حسین(علیه السلام)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی(علیه السلام)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (علیه السلام)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (علیه السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره)، تقاطع خیابان کارون، خیابان آذربایجان، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد (علیه السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد قمر بنی‌هاشم (علیه السلام)، خیابان شهید بختیاری (سی متری جی)، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول‌اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

 مسیر ویژه از محل قتلگاه شهید آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی

پایان پیام/

قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن؛

ملت ایران «انتخابات» را نماد اقتدار و امنیت ملی می‌داند

ملت ایران «انتخابات» را نماد اقتدار و امنیت ملی می‌داند

در قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است: ملت هوشیار و زمان‌شناس ایران، انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی، نماد اقتدار و امنیت ملی و زمینه‌ساز تحول و گره‌گشایی از مشکلات می‌داند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته از سنت الهی و نوآوری بزرگ تاریخی در امتداد حرکت انبیای الهی است که مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید و خطّ مستمرّ بعثت نبوی با اندیشه‌ی بلند یک مرد الهی و با اتکاء به ایمان و عقاید و انگیزه‌ها و عواطف مردمی پایه‌ریزی گردید.

این بنای استوار که ولادت جدیدی برای اسلام بود، ریشه‌های آن همان شجره‌ی طیبه‌ای است، که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِیالسَّمَاءِ»، و حرکت تمام ناشدنی است که با اتکای به خداوند منان و پیوند عمیق و مستحکم مردم با ایمان و بر پایه مردم سالاری و نقش بنیادین مردم ادامه خواهد یافت و ان‌شاءالله به قیام آخرین ذخیره الهی و منجی عالم بشریت بقیة اللهالاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل خواهد شد.

اینک در طلیعه چهل و ششمین بهار عزت و آزادی که انقلاب اسلامی با اقتدار ذاتی خود، روح تازه ای در کالبد امت اسلامی دمیده و با بسط ‘گفتمان مقاومت و ظلم ستیزی’ و عرصه‌های تقابل راهبردی با نظام سلطه و استکبار به فراسوی جغرافیای ایران اسلامی، فصل نوینی را فراروی جامعه‌ی بشری قرار داده و نوید بخش ظهور «هندسه قدرت و نظم نوین جهانی» گردیده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سراسری و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن ماه که در تقارن با تحولات سرنوشت ساز منطقه‌ای و پیروزی و مقاومت سلحشورانه و تاریخ ساز مردم مظلوم غزه و مجاهدان مؤمن و شجاع فلسطینی برابر جنایات رژیم کودک‌کش و حیوان صفت صهیونیستی، اهمیت مضاعف و معناداری یافته است؛ مواضع خود را با بانگرسای توحیدی «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» به جهانیان اعلام می‌داریم:

۱- ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجلیل از حماسه آفرینی‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رمز تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور را تمسک به «ولایت مطلقه فقیه» و اطاعت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) دانسته و هر حرکتی را که در پی تغییر مسیر انقلاب و یا تبیینی بر خلاف اصول برگرفته از مکتب امامین انقلاب باشد را شدیداً محکوم می‌نماید.

۲- اتحاد، انسجام، وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب را ضامن و پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دانسته و با تاکید بر لزوم تعمیق همدلی و هم‌افزایی بین قوای سه گانه و آحاد مسؤولان و نهادهای نظام برای تضمین پیشرفت و موفقیت کشور و برون رفت جامعه از چالش‌ها و مشکلات امروز در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی، هرگونه مسامحه و بی‌عملی در این عرصه‌ها را گریز از مسوولیت‌های شرعی و قانونی تلقی و شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با مجرمین را خواستاریم.

۳- ملت هوشیار ایران، دستاوردها و توانمندی‌های غرورآفرین علمی در ساحت‌های گوناگون بویژه نظامی و دفاعی و همچنین اقتدار و نفوذ معنوی و تعیین‌کننده منطقه‌ای ایران اسلامی که به یمن مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه پرچم‌داری سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی شهید قدس ‘سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی’ حاصل شده است را سرمایه راهبردی و نماد قدرت بازدارندگی کشور دانسته و ضمن تاکید بر تداوم این راهبرد، به دشمنان این سرزمین هشدار می‌دهد از هرگونه خطای محاسباتی و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزیده و خود را هدف ضربه قاطع و پاسخ‌های متقابل و پشیمان کننده ایران مقتدر قرار ندهند.

۴- ملت ایران با یادآوری پیروزی شکوهمند و تاریخی ‘طوفان الاقصی’ و شکست غیرقابل ترمیم ارتش صهیونیستی، مصیبت امروز غزه را مصیبت بشریت و نشان دهنده ناکارآمدی و بطلان نظم کنونی جهانی قلمداد و ضمن محکومیت شدید جنایات ضد بشری و نسل‌کشی صهیونیست‌ها که با پشتیبانی بی‌محابا و همه جانبه آمریکای خبیث و جنایتکار صورت می‌پذیرد، حمایت باشکوه، معنادار و الهام بخش از مردم غزه و مبارزان فلسطینی را مورد تحسین و تجلیل قرار می‌دهد و از دولت‌های اسلامی می‌خواهد در پاسخ به مطالبه امت اسلامی از هرگونه حمایت و کمک به رژیم جعلی و گرگ صفت صهیونیستی پرهیز و با قطع رابطه اقتصادی ضربه قاطع و تعیین کننده‌ای بر پیکر محتضر غاصبان فلسطین و قدس شریف وارد سازند.

۵- ملت ایران از جامعه بین‌المللی می‌خواهد ضمن لغو عضویت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، نمایندگان و سفیران این رژیم دیوسیرت را به جرم نسل‌کشی، جنایات وحشیانه و پاکسازی قومی از سازمان ملل و سراسر جهان اخراج نماید و از وزارت‌خارجه مصرانه خواستار اهتمام جدی و پیگیری برای تحقق این مطالبه به حق و قانونی هستیم.

۶- ملت ایران «خواص» و شخصیت‌های مرجع و تأثیرگذار بر افکار عمومی را ‘شتاب دهندگان حقیقی’ در جامعه دانسته و با تاکید بر لزوم هوشمندی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های دشمن برای دورسازی خواص از ایفای نقش شتاب دهندگی خود به ویژه در بزنگاه‌ها و مواقع حساس، از آنان می‌خواهد مسؤولیت خطیر و تاریخی خود در جهاد تبیین و خنثی‌سازی تردید افکنی و شک آفرینی بدخواهان را درک و با عمل انقلابی و غیر محافظه‌کارانه، از هرگونه کوتاهی و سستی در این میدان که نابخشودنی است پرهیز نمایند.

۷- ملت قدرشناس ایران با حمایت از دولت مردمی و خدمتگزاران پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از اقدامات و دستاوردهای ارزنده دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف، خواستار اتخاذ راهکارهای مناسب برای مهار تورم و مقابله جدی با اخلال گران اقتصادی است.

۸- ملت مؤمن و انقلابی ایران، با یادآوری اهداف، برنامه‌ها و مقاصد شوم و شیطانی دشمن در میدان جنگ شناختی که با بهره‌گیری از فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌پذیرد، از همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول به‌ویژه صدا و سیما و نیز فعالان جهادی و انقلابی در عرصه فرهنگ و رسانه می‌خواهد با رصد، اشراف و اقدام به موقع، نقشه‌های بدخواهان ایران عزیز که با تحریف و تولید روایت‌های جعلی، دروغ پردازی، تردید افکنی و سیاه نمایی در پی تضعیف ارکان نظام، تخریب سرمایه اجتماعی و سیاسی کشور و ناامیدسازی مردم به ویژه نسل آینده ساز جوان کشور هستند را خنثی کرده و از هرگونه غفلت و سهل‌انگاری در این زمینه خودداری کنند.

۹- ملت هوشیار و زمان شناس ایران، با آگاهی از اهمیت انتخابات آینده ‘مجلس شورای اسلامی’ و ‘مجلس خبرگان رهبری’ ، ‘انتخابات’ را مظهر ‘مردم سالاری دینی’ و نماد ‘اقتدار و امنیت ملی’ و ‘زمینه ساز تحول و گره‌گشایی از مشکلات و تأمین نیازها’ می‌داند و روح نقش آفرینی در حل تنگناها و چالش‌های فراروی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و به یاری خداوند متعال حضور پرشور، انقلابی و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را صحنه تجدید تبعیت و بیعت با امام راحل عظیم‌الشأن و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و باطل سازی نقشه‌های شوم و فریبنده دشمن برای تزریق ناامیدی و کاهش مشارکت مردمی قرار خواهد داد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *