حملات مستمر صهیونیست ها به دمشق وعکس العمل مقامات سوریه

 منابع رسانه‌ای بامداد دوشنبه از وقوع یک انفجار در منطقه «المزه» دمشق خبر دادند. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خبری فوری، از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه المزه خبر داد و اعلام کرد که این انفجار هیچ قربانی به همراه نداشت.

این در حالی است که پیشتر برخی منابع خبر از  حمله رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق و به طور مشخص فرودگاه نظامی المزه خبر داده بودند. به ویژه که رسانه‌های عربی بامداد یک روز پیش (یکشنبه، ۲ آوریل)، از شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان حمص واقع در غرب سوریه خبر داده بودند‌ و پس از آن اعلام شد که پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.این سومین حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه در هفتاد و دو ساعت اخیر بود و خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که پنج نفر در این حملات زخمی شدند. رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته بطور مستمر به سوریه حمله کرده وتلفات انسانی به بار می آورد.

با اینکه مقامات سوری خبر از مقاومت وشلیک موشک بسوی هواپیماهای مهاجم می دهند ولی بنظر می رسد عکس العمل سوریها انطور که باید وشاید نیست وصهیونیست ها متجاوز  اگر با عکس العمل شدید مواجه شوند به تجاوز خود ادامه نخواهند داد.

مراودات مسئولین سوری با مقامات کشورهای عربی واحتمال بازگشت سوریه به اتحادیه عرب وعادی سازی روابط سوریه ودیگر کشورهای عربی سبب شده که صهیونیست احساس خطر کنند وبه تجاوزات خود علیه شهرهای سوریه ادامه دهند .

رژیم صهیونیستی زمانی با عکس العمل شدید سوریه مواجه شود از ادامه تجاوز خود به این کشور خودداری خواهد کرد .

اکنون که از یک سو امریکا بخشی از سرزمین سوریه را اشغال کرده ونفت مردم سوریه را سرقت کرده وانرا به نفع خود به فروش می رساند واز سوی دیگر صهیونیست های غاصب به تبع امریکا تلاش می کنند به سوریه تجاوز کنند ونا امنی برای این کشور بوجود آورند ، ضروری بنظر می رسد مقامات سوری سکوت خودرا بشکنند وبه تجاوز مستمر صهیونیست ها  پاسخ کوبنده بدهند وبدانند که صهیونیست ها فقط زبان زور را می فهمند.

مقامات سوری بایستی روش  حزب الله لبنان در پاسخ به صهیونیست ها را دنبال کنند وتجاوز صهیونیست ها را چند برابر پاسخ دهند وبه شلیک موشک بسوی هواپیماها وموشک ها صهیونیست ها اکتفا نکنند.

عمل متقابل مقامات سوری می تواند صهیونیست ها را از کرده خود پشیمان کند ومانع ادامه تجاوز صهیونیست ها به خاک سوریه شود، ودر غیر اینصورت صهیونیست ها به تجاوزات مستمر خود علیه سوریه ادامه خواهند داد ، وپا را فراتر گذاشته واز زمین ودریا سوریه را مورد تجاوز قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *