شکست نقشه های صهیونیست ها برای اواره ساختن مردم غزه وکرانه باختری

تجاوز وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه وشهرهای اطراف غزه وکشته شدن ۷۰۰ تن از مردم بی گناه بویژه کودکان وزنان با چراغ سبز امریکا ، اروپا صورت گرفته است واین وحشی گری جنون آمیز را بنیامین نتانیاهو رهبری می کند تا بتواند به هدف های خویش دست یابد .

وی معتقد است که تجاوز مستمر به غزه سرنوشت او را در حضور در دادگاه وپاسخ به خلافکاری ها وی به فراموشی می سپارد وعمر حکومت اورا طولانی تر خواهد کرد.

ولی جریان امور نشان می دهد که نتانیاهو در اثر قتل عام مردم غزه گرفتار سرنوشت محتوم خود خواهد شدوتوجیه های وی قادر نخواهد بود اورا از جنایت های خود مبرا سازد.

هدف اصلی صهیونیست ها از تجاوز بی رحمانه به غزه وکرانه باختری اخراج فلسطینی ها از این دو منطقه است وضمیمه کردن این دو منطقه به سرزمین اسرائیل است .

شورای امنیت ملی  مصر مخالفت خودرا با انتقال مردم غزه به سرزمین مصر اعلام کرد .طبق نقشه امریکا بایستی مردم غزه به صحرای سینا منتقل ودر انجا در چادرهایی برای اقامت انان در شهرک یامیت هنگام اشغال سینا توسط صهیونیست ها نصب می گردد زندگی نمایند .

اردن نیز جزو نقشه امریکا برای بیرون راندن مردم کرانه باختری واسکان انها در این کشور است .اردن متوجه شد که امریکائی اصرار بر اسکان مردم کرانه باختری در این کشورند وبلینکن وزیر خارجه امریکا در دیدار اخیرش از اردن این خواسته را مطرح کرد که سبب ناراحتی اردنی ها شد وبدین علیت اردنی ها نسبت به توافق های انجام شده با رژیم صهیونیستی را اظهار نارضایتی کرده وخواستار تجدید نظر در انها شده اند.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن ضمن اعتراض به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری اعلام کرد که کشورش تلاش خواهد کرد که مانع اخراج فلسطینی ها از غزه وکرانه باختری وانتقال انان به اردن ومصر خواهد شد.

نقشه رژیم صهیونیستی برای آواره ساختن  مجدد مردم غزه وکرانه باختری بسوی اردن ومصر  که از حمایت امریکا وبرخی از کشورهای اروپایی برخوردار است قابل اجرا نخواهد بود زیرا مردم فلسطین دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شوند ومخالفت خودرا با خروج از سرزین پدری خود  وپناه بردن به کشورهای همجوار اعلام کرده اند واین نقشه قابل اجرا نخواهد بود.

حمله جنبش حماس به شهرک های صهیونیست نشین در ۷ اکتبر گذشته معادلات منطقه را برهم زد وضعف وناتوانی رژیم صهیونیستی را نشان داد ونقشه های این رژیم برای اخراج مردم غزه وکرانه باختری شکست خواهد خورد ، چرا که نقشه های بنیامین نتانیاهو وسران افراطی رژیم صهیونیستی برای اواره ساختن مردم فلسطین شکست خواهد خورد زیرا مردم فلسطین حاضر نخواهند شد خانه وکاشانه خودرا ترک وزمینه را برای استقرار شهرک نشینان در خانه هایشان هموار سازند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *