قاتلان انسان نما

قاتلان ملت فلسطین انسان های بی رحم وبی عاطفه اند که کودکان ، زنان ومردان را قتل عام می کنند وهیچ رحمی در دل ندارند.
نگاهی به اظهارات مقامات این رژیم نشان می دهد که انها نسبت به فلسطینی ها چه کینه ای دارند.یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مردم غزه را چنین توصیف می کند:   “ما با یک مشت حیوان می‌جنگیم و مناسب شأن آنها با آنها رفتار می کنیم. ما غزه را به طور کامل محاصره می کنیم نه برق، نه غذا و نه آب و نه گاز”. این جملات زشت و وقیحانه و نژادپرستانه متعلق به  وزیر تروریست جنگ رژیم صهیونیستی پس از عملیات “طوفان الاقصی” است.
دن گیلرمن، نماینده دائم سابق اسرائیل در سازمان ملل متحد در  مصاحبه  با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز،  فلسطینیان را به‌عنوان «حیوانات وحشتناک و مادون انسان» توصیف کرده و گفت که نگرانی جامعه جهانی نسبت به وضعیت این مردم تعجب‌آور است.
«إیلی بن دهان» معاون وزیر ادیان رژیم صهیونیستی در سخنانی نژادپرستانه اظهار داشت: فلسطینی ها انسان نیستند، آنها ملتی هستند که لیاقت حیات ندارند و چیزی جز حیوان نیستند.
این مقامات صهیونیستی فلسطینی ها را انسان نمی داند از اینرو قتل انها را جایز وواجب می داند.این در حالیست که ارتش رژیم صهیونیستی از زمین وهوا ودریا طی بیست وچهار روز گذشته نوار غزه را بمباران وهزاران ساختمان را بر سر ساکنین ان ویران کرده ومصمم است به کشتارهای خود ادامه دهد تا مردم غزه از شهرشان خارج ویا تسلیم شوند.
جای تاسف دارد که امریکا وغرب صهیونیست هارا در کشتار مردم غزه تشویق می کنند ،  اسلحه وتجهیزات نظامی وکارشناس در اختیارشان می گذارند تا مردم بی گناه غزه را قتل عام کنند.
تاسف اور اینست که کشورهای عربی واسلامی تماشاگر این جنایت ها هستند وهیچ قدمی در راه متوقف کردن کشتار اهالی غزه برنمی دارند.
برخی از مردم خاورمیانه از حکام خویش درخواست استفاده  از سلاح نفت علیه امریکا وغرب کرده اند که این درخواست تاکنون بی پاسخ مانده است.
قاتلان انسان نما که در برابر قتل  وکشتار مردم بی گناه غزه نه تنها عذاب وجدان ندارند بلکه  خود اصرار می ورزند که راه سرکوب جنبش حماس ، قتل عام مردم غزه است .
مسلما قاتلان بی گناهان  ، کشته خواهند شد .این حدیث شریف است که پیامبر اکرم (ص) وعده داده است که  قاتل بی گناهان کشته می شود .
قاتلان حسین بن علی (ع) واصحاب واهل بیت آن حضرت  بویژه کودکان شیرخوار وخردسال توسط مختار بن عبیده ثقفی منتقم ال بیت کشته شدند واهل بیت به عینه دیدند که چگونه قاتلان حسین بن علی واولاد ویاران او به جزای اعمالشان رسیدند .
مسلما بنیامین  ناتنیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی وفرماندهان ارتش این رژیم که مسئول قتل عام مردم غزه اند وهمچنین حامیان وپشتیبانان صهیونیست ها به جزای اعمالشان خواهند رسید.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه وسرزمین های فلسطین وارد  چهاردهمین روز خود شد ولی هیچ نشانه ای توقف جنایت های صهیونیست ها در حق مردم فلسطین بویژه مردم نوار غزه بچشم نمی خورد .
همزمان با تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه جو بایدن روز پنجشنبه از فلسطین اشغالی دیدن کرد وبا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ومقامات بلندپایه اسرائیل دیدار وحمایت کشورش از ادامه بمباران نوار غزه اعلام ومردم غزه را محکوم کرد وگفته های مقامات صهیونیستی درمورد جنگ را مورد تاکید قرار داد واعلام کرد که امریکا تجهیزات نظامی مورد نیاز صهیونیست هارا تامین خواهد کرد.
از سوی دیگر ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس ضمتن دیدار از تل اویو حمایت خود وکشورش را از تجاوز صهیونیست ها به مردم فلسطین بویژه مردم غزه اعلام کرد.
دیدار بایدن وسوناک از فلسطین اشغالی واعلام حمایت خود از وحشی گری های صهیونیست ها که هم زمان با سکوت مرگبار غزب در برابر کشتار بی رحمانه کودکان وزنان ومردان فلسطینی وبمباران هزاران ساختمان در غزه نشان می دهد که ملت مظلوم فلسطین مورد تجاوز غرب قرار گرفته وراهی جز دفاع از خود در برابر صهیونیست ها ندارد.
از اینرو جنبش حماس ضمن اعلام اینکه صهیونیست ها قصد دارند فلسطینی ها را به مصر واردن کوچ دهند بر تصمیم خود مبنی بر مقاومت وجلوگیری از ورود واحدهای  ارتش اسرائیل به خاک غزه اعلام کرد.
در این میان مردم جهان اسلام بویژه مردم ایران به تظاهرات خود در حمایت از مردم غزه ادامه می دهند ودعوت هایی از گوشه وکنار جهان اسلام برای عزیمت مردم به مرز اردن رژیم صهیونیستی صادر می شود وعراقی ها قصد دارد خودرا به اردن رسانده ودر مرز اردن رژیم صهیونیستی تحصن نمایند.
مردم در کشورهای عربی واسلامی از جمله ایران امادگی خودرا برای دفاع از مردم غزه اعلام می نمایند ولی قادر به رسیدن به فلسطین اشغالی نمیباشند وصهیونیست ها برای جلوگیری از پیوستن مردم مسلمان منطقه به بمباران مناطق مرزی لبنان فلسطین ادامه می دهند.
اکنون  سران رژیم صهیونیستی با حمایت رئیس جمهوری امریکا ونخست وزیر انگلیس مصممند به نقشه های خود مبنی بر تخریب هر چه بیشتر نوار غزه ادامه دهند تا مردم غزه را مجبور به کوچ کردن بسوی اردن ومصر نمایند.
قتل عام مردم غزه ومجبور کردن انها به سرازیر شدن به اردن ومصر می تواند پیروزی صهیونیست ها را تضمین نماید.شاید صهیونیست ها امیدوارند با ادامه تجاوز به این هدف برسند ولی مقاومت فلسطین اعلام کرده خودرا اماده شکار سربازان صهیونیستی هنگام ورود به شهر غزه می کند وشکار صهیونیسیت ها تنها راه مقابله با تجاوزهای صهیونیست ها است.
اکنون این سوال مطرح است تاکی صهیونیست های اشغالگر  می توانند به جنایت های خود علیه مردم فلسطین با حمایت امریکا وغرب ادامه دهند  آیا جهانیان سکوت خودرا در برابر جنایت های صهیونیست ها در غزه وعموم فلسطین شکسته و عکس العمل خودرا نشان خواهند داد؟ .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
کشتار مردم غزه وسکوت جهانیان در برابر جنایت های صهیونیست ها
عملیات ” طوفان الاقصی” که توسط جنبش اسلامی حماس برنامه ریزی  ودر ۶ اکتبر به مرحله اجرا گذاشته شد ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد وخشم بنیامین نتانیاهو ومقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت بطور ی که  انها در پاسخ به این عملیات مردم غزه را بی رحمانه مورد تهاجم قرار دادندوصدها ساختمان مسکونی ومدرسه ها وبیمارستان ها وپناه گاه ها را مورد حمله قرار دادند وتاکنون بیش از دو هزار فلسطینی به شهادت رسیده وهزاران تن زخمی شده است.
نتانیاهو اعلام کرد ارتش رژیم اسرائیل  وارد شمال غزه خواهد شد واز مردم شمال عزه خواسته است خانه وکاشانه خودرا ترک کنند تا در امان باشند.
ظرف هشت روز از تجاوز هواپیماهای صهیونیستی به غزه وبمباران مردم بی گناه وتخریب خانه های مردم بر سرشان جز کشتار بی رحمانه مردان وزنان وکودکان هدف دیگری نداشته واین در حالی است که رژیم صهیونیستی با حمایت جو بایدن رئیس جمهوری امریکا وسران کشورهای اروپایی دست به کشتار بی رحمانه زده وقصد دارد مردم شهر غزه را از خانه وکالشانه خود بیرون کند.
رژیم صهیونیستی علاوه بر بمیاران شهر غزه وکشتار مردم این شهر اب وبرق وگاز را از مردم این شهر قطع کرده بطوریکه مردم غزه از اب وبرق وگاز ومواد غذائی محروم
شده وبیمارستان ها قادر به درمان مجروحان وزخمی ها نیستند.
این رژیم متجاوز حتی بیمارستان ها را که مملو از زخمی های تجاوزات ارتش صهیونیستی است بمباران می کند تا ترس ووحشت را میان اهالی غزه بیافکند وانها مجبور به تخلیه این شهر ورفتن به مناطق دور دست شوند.
خبرها وفیلم ها وعکس های منتشره در شبکه های تلویزیونی جهان از کشتار مردم بویژه کودکان وزنان ومردان غزه بخوبی نشان می دهد که سران رژیم صهیونیستی از کشتار مردم بی گناه لذت می برند و قصد دارند به تجاوز خود به غزه ادامه دهند این در حالیست که مقامات امریکایی وغربی جنایات صهیونیست ها را توجیه کرده وتقصیرها را به گردن فلسطینی ها می اندازند .انگار این فلسطینی ها هستند که به اسرای تجاوز کرده وهواپیماهای فلسطینی است که اسرائیلی ها را بمبارن وقتل عام می نمایند.
جای تاسف است که کشورهای غربی علاوه بر حمایت از صهیونیست ها حتی اجازه نمیدند که مسلمانان در این کشورها دست به تظاهرات علیه سران رژیم صهیونیستی بزنند وکشتار مردم غزه  را محکوم نمایند. برخی از کشورهای غربی تظاهرات علیه اسرائیل را منع کرده ومجازات های سنگینی برای معترضین به کشتار مردم غزه اعمال نموده اند.
رسانه های امریکایی وغربی که ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند وخودرا رسانه ای ازاد معرفی می نمایند در کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی جانب صهیونیست ها را گرفته وصهیونیست ها را مظلوم ومورد تجاوز فلسطینی ها قلمداد می کنند.
متاسفانه جهان امروز تماشگر کشتار بی رحمانه مردم غزه است وعکس العمل جدی در برابر صهیونیست ها نشان نمیدهد از اینرو صهیونیست ها با خونسردی به قتل وکشتار مردم قفلسطین ادامه می دهد واز سکونت جهان در برابر این جنایت ها سوء استفاده می کنند .
عملیات طوفان الاقصی ، وناتوانی صهیونیست ها در پیش بینی عملیات غافلگیر کننده حماس
عملیات ” طوفان الاقصی” که جنبش اسلامی حماس انرا براه انداخت وارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد واز صهیونیست ها ۶۰۰ کشته وبیش از ۲۰۰۰زخمی و۱۰۰ اسیر نظامی وغیر نظامی گرفت یکی از عملیات گسترده فلسطینی ها در طول اشغال فلسطین از سال ۱۹۴۸ تاکنون است.
این عملیات صهیونیست ها را غافلگیر کرده وخشم بنیامین نتانیاهو ومقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت بطور ی که  انها به فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی
اعلام جنگ کردند.
از سوی دیگر ملک عبد الله دوم  پادشاه اردن وعبد الفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر بنا به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تلاش می کنند اتش بس بین فلسطینی ها وصهیونیست ها برقرار سازند.
ملک عبد الله همچون پدرش ملک حسین نقش دلال را ایفا می کنند .وی دیروز وامروز با جو بایدن رئیس حجمهوری امریکا ومحمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تماس گرفته وخواستار آتش بس بین فلسطینی ها وارتش اسرائیل شده است در حالیکه رهبران حماس  حمله خودرا به صهیونیست ها اخرین تلاش برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیست ها اعلام کرده اند.
تحلیلگران سیاسی صهیونیست معتقدند که عملیات جنبش حماس علیه اترش صهیونیست چهار نتیجه را نشان داد۱- شکست خجالت اور سازمان های امنیتی اسرائیل
۲- نفوذ ماهارنه عناصر جنبش حماس به نوار مرزی ۳- بازگشت عناصر حماس به پایگاه های خود بهمراه اسیران اسرائیلی و۴- تاخیر ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله غافلگیر کننده فلسطینی ها وعدم پیش بینی چنین حمله گسترده از سوی ارتش مجهز اسرائیل .
ناظران سیاسی معتقدند که عملیات “طوفان الاقصی “علیه شهرک های یهودی نشین در  حومه غزه نشان داد که جنبش حماس از عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها پیروی کرده ومی توان گفت که عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳  شبیه جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ ( ۵۰ سال پیش ) مصر وسوریه علیه رژیم صهیونیستی است .
ایهود یغاری تحلیلگر اسرائیلی در مصاحبه با کانال ۱۲ اسرائیل می گوید : حمله وتهاجم حماس به سرزمین های اشغالی  پس از مدت ها تمرین وامادگی صورت گرفت که سازمان های امنیتی اسرائیل نتوانستند انرا پیش بینی کنند .وی افزود اسرائیلی ها این فرضیه را تکرار می کردند که جنبش حماس دیگر خودرا درگیر یک عملیات نظامی نمی کند وتلاش خواه د کرد اوضاع اقتصادی غزه را بهبود بخشد .

ران ادلیست تحلیلگر روزنامه اسرائیلی معاریو معتقد است که دولت نتانیاهو در شرایط سختی بسر می برد چرا که این دولت اطلاعات کافی از عملیات حماس ندارد ودولت اسرائیل در دو راهی قرار دارد یا اینکه پاسخ گسترده به حماس بدهد واین برای اسیران اسرائیلی خطرناک است یا اینکه جان اسران نظامی وغیر نظامی را به خطر نیاندازد.

در همین حال جنبش حماس اعلام کرد که در عملیات طوفان الاقصی توانسته است انظامیان زیادی  از جمله ژنرال نمرود الونی را اسیر کند وبرای انها جای امنی در تونل ها تهیه وتدارک ببیند ونیروهای این جنبش در ۲۵ موضع در حال جنگ با نظامیان صهیونیست ها هستند وخودرا اماده هرگونه سختی کرده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *