نقش کلیدی امریکا در ادامه تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه وکرانه باختری

تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه وکرانه باختری در پاسخ به عملیات قهرمانه ” طوفان الاقصی ” بفرماندهی گردان های عز الدین قسام وارد چهارمین ماه خود شد ، بی انکه نشانه ای از احتمال توقف این تجاوزات بچشم بخورد .

همزمان با سخنرانی دوشنبه جو بایدن رئیس جمهوری امریکا تظاهرات‌کنندگان حامی فلسطین با فریادهای «آتش‌بس، همین حالا» سخنرانی انتخاباتی جو بایدن را مختل کردند.

تظاهرات‌کنندگان از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند خواستار آتش‌بس در غزه شود؛ جایی که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت‌های دولت آمریکا نزدیک به ۲۳ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده، ده‌ها هزار نفر دیگر را زخمی و بخش اعظم جمعیت منطقه را آواره کرده‌اند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد در حال انجام تلاش‌هایی «بی‌ سر و صدا» برای خارج کردن اسرائیل از غزه است.

بایدن اعلام کرد : «من به صورت بی سر و صدا با دولت اسرائیل همکاری کرده‌ام تا آنها را مجاب کنم حضور نظامی‌شان در غزه را کاهش داده و تا حد زیادی از آنجا خارج شوند.»

در همین حال بلینکن وزیر خارجه امریکا در هفته جاری با مقامات ۶ کشور منطقه دیدار کرد وقرار است از فلسطین اشغالی دیدن نماید. بلینکن قبلا خودرا یک صهیونیست معرفی کرده بود واز تجاوز صهیونیست ها دفاع کرده بود واینک پس از اینکه ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه ما تجاوز مستمر نتوانست غزه را از مردم خالی نماید به فلسطین اشغالی می رود تا با مقامات صهیونیست درباره پایان دادن به  این جنگ بی حاصل وشکست خورده صهیونیست ها به مذاکره بپردازد.

تجاوز سه ماهه صهیونیست ها به نوار غزه وکرانه باختری نشان داد که ارتش اسرائیل که خودرا ارتش شکست ناپذیر قلمداد کرده نتوانسته است به هیچیک از اهدافش دست یابد واین ارتش در این تجاوز شکست خرده است.

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی بنام یتسحاق بریک در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی معاریو نوشته است : ارتش اسرائیل هنوز قادر به جنگیدن در منطقه گسترده در شمال ( جنوب لبنان )  نیست واگر حزب الله وارد جنگ شود وتهاجم خودرا به شمال اسرائیل اغاز نماید پایگاه های اسرائیل فروخواهد ریخت.

وی در مقاله خود می نویسد سربازان اسرائیلی نمیتوانند در پایگاه های خود در شمال اسرائیل در برابر تهاجم حزب الله مقاومت کنند وحتما شکست خواهند خورد.

این ژنرال اسرائیلی معتقد است که دیدار وزیر خارجه امریکا از فلسطین اشغالی برای اینست به اعضای کابینه اسرائیل بگوید خودرا درگیر جنگ با حزب الله نکنند چون ممکن است تهاجم حزب الله به پایگاه های اسرائیلی ها در   مرز با اسرائیل منافع امریکا در منطقه را به خطر بیاندازد..

بهر حال ، اینک جو بایدن ووزیر خارجه اش انتونی بلینکن تلاش می کنند مانع شکست مفتضحانه صهیونیست ها در برابرمقاومت فلسطینی ها  در غزه وحزب الله در شمال اسرائیل شوند چرا که پس از سه ماه تجاوز صهیونیست ها به مردم غزه  امریکا به این نتیجه رسیده است که حمایت های مالی وتسلیحاتی اش از صهیونیست ها بی نتیجه بوده است وبایستی قدمی در راه جلوگیری از شکست حتمی صهیونیست ها در این تجاوز مفتضحانه برداشت تا منافع امریکا در منطقه در معرض خطر قرار نگیرد ورژیم صهیونیستی بیش از این اسلحه ونیروی انسانی را در برابر پایداری مقاومت فلسطین ولبنان از ندست ندهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضع انقلابی جنبش انصار الله یمن در اعتراض کشتی های اسرائیلی

موضع انقلابی جنبش انصار الله یمن در اعتراض کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ وجلوگیری از حمل ونقل وسایل برای صهیونیست ها  نشان داد که مردم یمن علیرغم هشت سال جنگ ومحاصره صنعا توسط متجاوزان سعودی وامارتی به وظیفه خود در برابر مردم مظلوم غزه عمل کرده وبهترین کمک را به این مردم محاصره شده تقدیم کرده اند.

کشورهای عربی واسلامی بایستی از موضع مردم یمن نسبت به تجاوز صهیونیستی – امریکایی درس بگیرند واز انتقاد لفظی از صهیونیست ها وامریکا که هیچ نفعی برای مردم محاصره شده غزه ندارد امتناع ورزند.

نیروهای یمنی علاوه بر تهدید کشتی های عازم سرزمین های اشغالی سه فروند هواپیمای بدون سرنشین را جهت حمله به یک کشتی فرانسوی اعزام کردند واین سه فروند کشتی فرانسوی را مورد اصابت قرار دادند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بایدن وسران اروپا خواست اقدامات لازم برای مقابله بامحاصره دریایی توسط انصار الله یمن بعمل اورند ،  ولی  امریکا واروپایی ها خوب می دانند که هر حمله به انصار الله یمن می تواند پایگاه های امریکا در منطقه خلیج فارس را در معرض حمله قرار دهد.

انصار الله نه تنها به تهدیدهای رژیم صهیونیستی توجه نکرده بلکه در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست ها اعلام کرد که اماده جنگ به انها  است .

مردم یمن و جنبش انصار الله هشت سال دربرابر تجاوز سعودی ها وهم پیمانانشان مقاومت کردند  وهم اکنون اماده اند در برابر تجاوزات صهیونیست ها به ملت فلسطین بجای حرف عمل نمایند ووارد عمل شوند .انصار الله می داند که گشایش جبهه جدید در برابر صهیونیستها متجاوز انها را بیش از پیش فرسوده وناتوان می کند .

مسلما مردم غزه وفلسطین از اقدام انصار الله یمن خشنود شده واقدام مردم یمن را گامی در شکست حتمی صهیونیست ها وحامیان امریکائی ها یشان تشخیص می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *