چرا حمایت از مردم مظلوم یمن از نظر رژیم ال سعود جرم است؟

در ۱۵ مارس ۲۰۱۵ هواپیماهای متجاوز ال سعود جنگ ظالمانه خودرا علیه ملت یمن اغاز کردند واین جنگ هم اکنون وارد هفتمین سال خود  شده است وهیچ نشانه ای از پایان ان مشاهده نمی شود.

سازمان ملل وسازمان های بین المللی وحقوق بشر در برابر ادامه جنگ بی تفاوت بوده در حالیکه میلیون ها انسان بی گناه چه کودگ وچه زن وچه مرد در این جنگ بی هدف جان خودرا از دست داده وقحطی وگرسنگی این کشور اسلامی را فرا گرفته وکشورهای بزرگ تماشاگر جنگ می باشند وشاید نسبت به ادامه ان راضی بنظر می رسئد.

رژیم ال سعود ورژیم های وابسته به ان از جمله رژیم امارات  به جنگ علیه ملت یمن ادامه می دهند  وهرگونه اعتراض را در نطفه خفه می کنند.

شیوخ عرب خلیج فارس ضمن حمایت ال رژیم ال سعود در جنگ علیه مردم یمن هرگونه اعتراض به جنگ را رد کرده ویکصدا تلاش می کنند معترضین را جای خود بنشانند.

در چند روز اخیر ملاحظه کردید رژیم ال سعود واعضای شورای همکاری نیروها ومزدوران خودرا بسیج کرده تا اظهارات جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان را در حمایت از ملت یمن ومحکوم کردن تجاوز ال سعود محکوم ، واورا از سمت خود برکنار نمایند زیرا انها معتقدند که نباید تجاوز سعودی محکوم شود بلکه باید مردم مظلوم یمن که مورد تعدی وتجاوز سعودی ها قرار گرفته اند محکوم شوند وهیچکس حق ندارد به ال سعود اعتراض کند وال سعود می تواند هرکاری که میخواهد انجام دهد وهچکس حق اعتراض به این رژیم متجاوز را ندارد.

رژیم ال سعود دولت لبنان را به قطع حمایت های مادی خود تهدید کرده وبقیه شیوخ عرب در حمایت از ال سعود وزیر اطلاع رسانی لبنان را زیر فشار قرار داده اندکه از اظهارات خود عقب نشینی نموده ومعذرت خواهی نماید.

این همان موضع زور است که شیوخ عرب به ان متوسل می شوند تا معترضین را سرکوب ومنکوب نمایند در حالیکه وزیر اطلاع رسانی لبنان حرف  حق زده وتجاوز ال سعود به مردم یمن را یک اقدام تجاوزکارانه توصیف کرده است واز مردم بی دفاع یمن در برابر تهاجم وحشیانه ارتش سعودی با کمک امارات وارتش های هم پیمان

حمایت وپشتیبانی کرده است.

بنظر می رسد رژیم  ال سعود با پشتیبانی رژیم های هم پیمان ووابسته به خود مصمم است وزیر اطلاع رسانی لبنان را برکنار تا عبرتی برای دیگر مقامات لبنانی وغیر لبنانی باشد تا از این پس اقدامات ال سعود را مورد انتقاد قرار ندهند بلکه انرا مورد ستایش وپشتیبانی قرار دهند وهیچگاه به فکر دفاع از ملت های مظلوم نباشتد.

حزب الله لبنان تنها سازمانی است که حمایت وزیر اطلاع رسانی لبنان در حمایت از ملت یمن را مورد تایید قرار داده است واز شجاعت وزیر ستایش کرده واقدام ال سعود را محکوم نموده است.

اینک افکار عمومی جهان بهترین داور در این ما جرا خواهد بود زیرا مردم جهان کاملا می بینند که رژیم ال سعود با ادامه تجاوز خود به ملت یمن همچنان اصرار به کشتار مردم این کشور دارد وهرگونه اعتراض به  تجاوزش را تحمل نمی کند بلکه معترض را به وسایل گوناگون محکوم می نماید.

ملت های مسلمان وملت های ازاده دنیا اینگ بایستی موضع گیری کنند وموضع ال سعود را در ادامه تجاوز به ملت یمن را محکوم نمایند واز موضع وزیر اطلاع رسانی لبنان حمایت کنند زیرا حمایت از اظهارات وزیر لبنانی حمایت از حق وعدالت است وسکوت در برابر ناعدالتی وتجاوز ال سعود سکونت در برابر حق وعدالت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *