چگونه ولیعهد عربستان وولیعهد ابو ظبی راه نفوذ اسرائیلی ها را به منطقه خلیج فارس باز کرده اند ؟

روزنامه القدس العربی چاپ لندن طی مقاله ای با اشاره به روابط ولیعهد ابو ظبی با اسرائیلی ها نوشت محمد بن زاید اجازه ورود اسرائیلی ها به امارات را صادر کرده وانان براحتی می توانند علیه کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله ایران جاسوسی کنند.

این روزنامه نوشت ولیعهد ابو ظبی براحتی به صهیونیست ها اجازه می دهد تا نقشه خاورمیانه را انطور که میخواهند تغییر دهند.

این روزنامه افزود محمد بن زاید به صهیونیست ها اجازه داده است بدون اخذ ویزا وارد امارات شوند واز نمایشگاه ااکسبو ۲۰۲۰ بازدید نمایند.قرار است اسرائیلی های یک غرفه بزرگ را در این نمایشگاه برپا نمایند تا از این طریق اختراعات وابتکارات خودرا در معرض نمایش بگذارند.

این روزنامه نوشت اسرائیلی ها روزی امیدواربودند بتوانند به یک کشور عربی بدون دردسر وبدون اخذ وایزا وارد شوند والان ولیعهد ابو ظبی این رویای اسرائیلی ها را تحقق بخشید.
القدس العربی فاش کرد که محمد بن سلمان دستور داده است که اجازه داده شود اسرائیلی ها در پروزة  شهرک نیوم ضمن طرح ۲۰۳۰ ولیعهد عربستان مشارکت کنند.

بر پایه گزارش روزنامه های اسرائیلی محمد بن زاید ومحمد بن سلمان ولیعهدهای عربستان وابو ظبی در سال جاری دستگاه های جدید استراق سمع ساخت اسرائیل را خریداری تا از این طریق بتوانند تلفن همراه مخالفان خودرا کنترل کنند .وتحت تعقیب قرار دهند وشرکت های اسرائیلی میلیون ها دلار بابت فروش این دستگاه های به عربستان وامارات بدست اورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *