بوی توطئه در عراق به مشام می رسد

تظاهرات مستمر جوانان عراقی در بغداد وشهرهای عراق ودادن شعار علیه فساد ورشوه ودرزدی وغارت روز به روز وسیع تر می گردد وبنظر می رسد این تظاهرات هرروز ابعاد وسیع تری می گیرد وتاکنون راه حلی برای ان یافت نشده است وپاسخی به خواست تظاهرکنندگان داده نشده است.

برخی از سران احزاب سیاسی خواستار استعفای نخست وزیر شده اند تا از این طریق اوضاع ارام گردد ، ولی بنظر می رسد برخی دیگر از سران وشخصیت های عراقی استعفای عادل عبد المهدی را موجب ارام شدن تظاهرات نمیدانند واین حرکت را بالاتر از یک تظاهرات واعتراضات مردمی قلمداد می کنند  وراه مقابله با ان را  خالی کردن صحنه نمی دانند..

بنطر می رسد حرکت های مشکوکی در شهرهای مختلف عراق در جریان است تا تظاهرات جوانان را به یک جنگ داخلی شیعی شیعی تبدیل کنند واساس حکومت را از بین ببرند وبتوانند یک حکومت دست نشانده را در عراق سر کار اورند واوضاع عراق را بکلی دگرگون سازند.

حمله به پایگاه های الحشد الشعبی که توانست داعش را در عراق سرکوب کند وانرا از این کشور بیرون نماید وقربانی های زیادی تقدیم کند یکی از نشانه های توطئه در حال اجرا است.

اخبار منتشره در عراق حاکی از اینست که در این توطئه بزرگ دست های خارجی وارد عمل شده وقصد دارد مجددا باقی مانده های داعش را در چهره جدید در عراق مطرح کند وهمان کاری که داعش در موصل انجام داد این بار در استان های شیعی تکرار کند وملت عراق را از هدف خود منحرف سازد وعناصر وابسته به خارج از جمله عناصر حزب بعث عراق را بر مردم عراق حاکم سازد.

هشدار دلسوزان وشخصیت های ستم کشیده عراق تاکنون به گوش تظاهرکنندگان نرسیده و حرکت جوانان کم سن وسال بسوی تخریب وویرانی میرود ودست های خارجی کار خودرا می کند وهشیاری سران این کشور وفاش کردن توطئه ها می تواند جلو این توطئه را بگیرد .ولی ایا هشدارها ودلسوزی ها می تواند جلو این توطئه بزرگ را بگیرد.

سوالی است که پاسخ ان در روزهای اینده مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *