سکوت مرگبار داعش وگروهک های سلفی وافراطی دربرابر تجاوز صهیونیست ها به غزه

بیش از پنج ماه از تجاوز صهیونیست ها به فلسطین اسغالی بویژه نوار غزه می گذرد.این متجاوزین تاکنون بیش از ۱۳ هزار تن را به شهادت رسانده وبیش از ۶۰ هزار تن را زخمی نموده وساختمانهای غزه را ویران ساخته وبیمارستان ها وزیر ساخت های این شهر را نابوده نموده وبه تجاوز مستمر خود ادامه می دهند.

صهیونیست ها علاوه بر این جنایت های وحشتناک راه ورود مواد غذائی ودارو را بسته ومانع رسیدن غذا ودارو به اهالی غزه شده اند تاکنون تعداد قابل توجهی از مردم بویژه نوزادان وکودکان بخاطر نبود غذا جان خودرا از دست داد ه وتلاش برای شکستن محاصره مردم که به گرسنگی دچار شده اند

بی نتیجه مانده است.

 در حالی که افکار عمومی جهان نسبت به جنایت  صهیونیست ها عکس العمل شدیدی نشان داده وکشورهای اروپایی وحتی ایالت های امریکا نسبت به جنایت های صهیونیست ها عکس العمل نشان داده اند وکمک های امریکا وغرب را به صهیونیست ها محکوم کرده اند ، ملاحظه می نماییم که گروهک های تکفیری وسلفی بویژه داعش در برابر این جنایت ها سکونت اختیار کرده حتی بعضی از این گروهک های عکس العمل جهانیان را محکوم کرده اند.

بر اساس نوشته برخی از رسانه ها شیوخ سلفی عربستان سعودی تظاهرات وراه پیمایی ها را محکوم کرده واعلام کرده اند که تظاهرات در اسلامی معنی ومفهوم ندارد.

انچه که تعجب همگان را برمی انگیزد اینست که عناصر داعش دست به کشتار مردم مسلمان می زدند به این بهانه که انها به اصول  اسلام احترام نیوگذارند ولی در برابر قتل ووحشیگری صهیونیست ها در حق مردم غزه وفلسطین سکوت اختیار کرده وحتی یک بیانیه در محکوم کردن صهیونیست ها منتشر نکرده اند.

در دوران حضور عناصر وسرکردگان داعش در کشورهای خاورمیانه بویژه عراق وسوریه برخی از منابع این گروهک را ساخته والت دست امریکا توصیف می کردند که براساس خواسته امریکا دست به عملیات کشتار مردم می زنند ، ولی برخی از ساده لوحان معتقد بودند که داعش یگ گروه اسلامی ولی افزاطی است وباور نداشتند که این گروهک روزی در برابر قتل عام فلسطینی ها سکوت کرده وماهیت پلید خودرا نشان دهد.

در طول پنج ماه گذشته نه تنها گروهک داعش بلکه دیگر گروه های سلفی در کشورهای عربی واسلامی راه داعش را پیموده ودربرابر کشتار مردم فلسطین بی تفاوت بوده وهیچ عکس العملی از خود نشان دنداده اند.

مسلمانان ومسیحیان وپیروان دیگر ادیان الهی در سرتاسر جهان به محکومیت صهیونیست های جنایتکار مبادرت کرده وخواستار محاکمه نتانیاهو وسران رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی شده اند ومسلما روزی حق بر باطل پیروز می گردد وصهیونیست های جنایتکار تاوان جنایت های خودرا خواهند داد وروسیاهی برای داعش وگروه های سلفی وافراطی وتندرو که در برابر جنایت های صهیونیست ها سکوت اختیار کردند وهیچ عکس العملی از خود نشان ندادند  باقی خواهد ماند.

سامح شکری وزیر خارجه مصر در اظهاراتی اعلام کرد که با وجود جنبش حماس در غزه امکان تحقق صلح در فلسطین محال است .وی خواستار محاسبه ومقصر شناختن طرف هایی که از حماس حمایت کردند ، شد . سامح شکری  برای اثبات ادعای خود اعلام کرد که جنبش حماس مورد پذیرس اکثریت مردم فلسطین نیست چرا که حماس ار برسمیت شناختن اسرائیل خودداری کرده  وبا حل وفصل بحران مخالفت  نموده است .

اظهارات وزیر خارجه مصر درباره حماس زمانی مطرح شد که تجاوز صهیونیست ها به غزه وارد پنجمین ماه خود شده است وتاکنون حدود ۲۹ هزار فلسطینی توسط بمبهای صهیونیست ها به خاک وخون کشده اند ودر عین حال صهیونیست ها قصد دارند رفح را که پذیرای یک میلیون وپانصد هزار اواره فلسطینی است مورد حمله قرار دهند.

صهیونیست ها علاوه بر ارتکاب انواع جنایت در حق مردم غزه ، از مذاکره با فلسطینی ها و حکومت محمد عباس که قرارداد سازش با صهیونیست ها مورد تایید قرار داده  خودداری می نمایند .

اظهارات وزیر خارجه مصر درباره مخالفت اکثر مردم فلسطین با جنبش حماس ، یک ادعای بی اساس است چرا که جنبش حماس در انتخابات  پارلمانی سال ۲۰۰۰ میلادی از مجموع ۱۳۲ کرسی پارلمان ۷۶ کرسی بدست اورد .واسماعیل هنیه رهبر حماس بعنوان نخست وزیر در نوار غزه در برابر محمود عباس سوگند یاد کرد ولی امریکا واروپا با مخالفت خود با حماس عملا نتایج انتخابات پارلمانی را نقض کردند ونوار غزه را از زمین وهوا ودریا محاصره نمودند وسه جنگ را بر حماس تحمیل کردند واین امر سبب شد حماس تهاجم خودرا در ۷ اکتبر اغاز نماید.

ناظران سیاسی معتقدند که اظهارات وزیر خارجه مصر علیه جنبش حماس در واقع خوشخدمتی رژیم مصر به صهیونیست ها وارباب انها امریکا است ورژیم مصر بهر وسیله ممکن میخواهد سرسپردگی خودرا به امریکا وصهیونیست ها به اثبات برساند تا رضایت وحمایت انها را جلب نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *