رهبر انصارالله یمن: حجم جنایات صهیونیست‌ها با همدستی آمریکا، ورای تصور است

در حملات سحرگاه امروز آمریکا و انگلیس به استان تعز یمن، یک غیرنظامی شهید و شش تن از اعضای یک خانواده زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، در حمله هوایی سحرگاه امروز آمریکا و انگلیس به منطقه «شَمیر» در ناحیه «مَقْبَنَة» واقع در غرب استان تعز، یک غیرنظامی شهید و ۶ تن از اعضای یک خانواده زخمی شدند.

این خبر در حالی است که وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که همراه انگلیس و با پشتیبانی ۶ کشور دیگر شنبه شب (به وقت آمریکا) به ۱۸ هدف در هشت محل در یمن حمله کردند.

در همین ارتباط، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد یکشنبه اعلام کرد که استرالیا، بحرین، کانادا، دانمارک، هلند و نیوزیلند از حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به اهداف نظامی ارتش یمن حمایت کردند.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین گزارش داد که آمریکا و انگلیس ۲۲ بار صنعا و استان‌های حجه، مارب، نجران، تعز، عسیر وجوف را هدف حمله هوایی قرار دادند.

رسانه‌های محلی یمن گزارش دادند که در این حملات مناطق الحصبه، عطان، النهدین و جبل خشم البکره در شرق صنعا و همچنین «جبل ضین» در استان عمران و حومه شهر الحدیده هدف قرار گرفتند.

جنگنده‌های آمریکا و انگلیس عصر امروز ۴ حمله به منطقه «الجبانه» در شمال شهر الحدیده انجام دادند.

به گزارش ایسنا، آمریکا و انگلیس در تجاوزی جدید، عصر امروز منطقه الجبانه در شمال شهر الحدیده را در ۴ نوبت انجام دادند.

متجاوزان آمریکایی-انگلیسی روز سه‌شنبه و چهارشنبه هم مناطقی از استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی چند روز اخیر بارها مواضع ارتش یمن را مورد حمله قرار داده‌اند.

ارتش یمن اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همچنان به حملات خود علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

آمریکا و انگلیس منطقه «الجبانه» در استان الحدیده یمن را در دو مرحله هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنگنده‌های متجاوز آمریکایی و انگلیسی منطقه «الجبانه» در شمال استانالحدیده واقع در غرب یمن را بمباران کردند.

حمله‌های ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن همچنان ادامه دارد و این ائتلاف بخش‌های مختلف این کشور را مورد هجوم قرار می‌دهد.

خبرنگار المسیره در «الحدیده» یمن روز گذشته گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی منطقه «رأس عیسی» واقع در شهرستان «الصلیف» در استان «الحدیده» یمن را مورد هجوم قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های واصله این جنگنده‌ها ۴ بار منطقه رأس عیسی را بمباران کرده‌اند.

کد خبر ۶۰۳۴۹۳۲
یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرد که حزب الله لبنان کنترل یک فروند هواپیمای اسرائیلی را که در اسمان لبنان در حال پرواز بود بدست گرفت وانرا در یکی از پایگاه های خود پایین کشید .

روزنامه یسرائیل هیوم روز یکشنبه اعلام کرد که حزب الله لبنان کنترل یک هواپمای اسرائیلی را که در اسمان لبنان درحال گشت زنی بود در اختیار گرفت ودر پایگاه خود پایین کشید.

این روزنامه افزود : شهر ک نشین اسرائیلیالمطله  این هواپمارا به مبلغ ۱۴ هزار دلار خریداری کرد تا بتواند اطلاعاتی درباره حزب الله لبنان بدست اورد ولی این هواپیما پس از پرواز بدست حزب الله افتاد.

دیوید ارولای رئیس شورای شهر نشین المطله اعلام کرد که این هواپیمای بدون سرنشین پس از پروار در اسمان لبنان ناپدید شد و به یقین حزب الله کنترل انرا بدست گرفته است.

هنوز حزب الله در این باره اظهار نظر نکرده است.

۷۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *