شکست جودوکار ال سعود در برابر جودو کار اسرائیل

ورزشکار بانوی سعودی با بازی مقابل نماینده رژیم صهیونسیتی، .شکست سنگینی متحمل شد

واکنش ها به حقارت آل سعود با حضور برابر نماینده صهیونیست ها؛ بدون دین، بدون اخلاق و بدون پیروزی

 به گزاش خبرگزاری فارس، تهانی القحطانی نام جودکا زن سعودی است که با فشارها و برنامه ریزی آل سعود برای استارت پروژه عادی سازی روابط در جهان عرب و کشورهای مسلمان، حاضر شد مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کند. وی روز گذشته (جمعه) به مصاف ورزشکار صهیونیست رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد .

پیش از القحطانی، نورین و عبدالرسول دو جودکا الجزایری و سودانی از المپیک به دلیل مواجه نشدن با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی انصراف داده بودند. به همین خاطر روی این جودوکا سعودی فشار زیادی بود تا از این رقابت انصراف دهد.

وزیر ورزش سعودی پنجشنبه قبل از بازی به محل تمرین این جودوکا سعودی رفت و توصیه های لازم برای عدم انصراف مقابل نماینده صهیونیست ها را داد. این حکم پادشاهی آل سعود برای بازی مقابل ورزشکار صهیونیست جزئی از پروژه بزرگ عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر بود. اما این اقدام نه تنها نتوانست این پروژه از قبل شکست خورده را پیش ببرد، بلکه بازتابی منفی داشت و جهان عرب و مسلمانان بیش از پیش انزجار خود را از آل سعود اعلام کردند.

کاربران شدیدا  از بازی جودو کار سعودی با جودو کار اسرائیلی انتقاد کردند.

* از مواجه شدن مقابل نماینده رژیم صهیونیست انصراف نداد، حجابش را برداشت، با نتیجه ۱۱-۰ باخت، انسان دشمن خود است، عادی سازی روابط خیانت است.

* تهانی القحطانی، قربانی نظام مستبد و ظالم است. حرف های تهانی را قبل از آغاز بازی را تماشا کنید؟ به نظر می رسد او را مجبور به این بازی کردند.

ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *