یک ژنرال سابق امریکایی : اسرائیل ظرف بیست سال نابود خواهد شد

لورانس ویلکرسون ژنرال بازنشسته امریکا گفت: اسرائیل تا بیست سال آینده از بین خواهد رفت زیرا این یک دولت نامشروع ونژادپرست است.

به گزارش القدس العربی ، وی که مدیر کارمندان وزارت خارجه دوران کالین پاول وزیر خارجه اسبق امریکا بود  ، در کنفرانس ماس بیس آکش این مطلب را ایراد کرد وسایت موندیز انرا منتشر ولی رسانه های جمعی امریکا این سخنان وی را نادیده گرفتند.

وی گفت برنامه نو محافظه کاران در خارورمیانه برافروختن اتش جنگ  در بلاد شام وسرگرم کردن دشمنان اسرائیل با مشکلات تا نتوانند برای اسرائیل مشکل بوجود اورند.
وی گفت امیدوار است که با رفتن نتانیاهو ، ترامپ وکوشنر اوضاع بهبود یابد واسرائیل با داشتن یک دولت بتواند خطرناک بودن اینده اش را درک کند.
این ژنرال امریکائی گفت جهان اسرائیل را تحمل نخواهد کرد چرا که اسرائیل یک رژیم نزادپرست شبیه رژیم  افریقای جنوبی است واسرائیل موجودیت خودرا از دست خواهد داد ونابود خواهد شد.
 این ژنرال امریکایی گفت در طول چهل سال خدمت در ارتش امریکا همواره به او نصیحت می کردند که نباید امریکا در اسرائیل پایگاه نظامی تاسیس کند.
وی افزد ایستادن امریکا در کنار اسرائیل ومقابله با  نیمی از جهان کار خوبی نیست.
وی گفت باید اسرائیل تغییر یابد ولی گفت این دگرگونی صورت نخواهد گرفت.
ویلکرسون گفت:  نو محافظه کاران میخواهند خاورمیانه را به اتش بکشند وبرای انها مهم نیست این اتش در لبنان یا سوریه یا عراق یا ایران ایجاد گردد مهم برای انها حمایت وپشتیبانی از اسرائیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *