یک شب بیاد ماندنی برای مردم غزه

روزنامه القدس العربی چاپ لندن گزارشی را از خبرنگار خود در غزه چاب  کرده که در ان خبرنگار روزنامه مصاحبه هایی با مردم غزه انجام داده ودرباره حمله هواپیماها ی بدون سرنشین و موشکهای ایرانی به صهیونیست ها اشغالگر سوال نموده است.

خبرنگار القدس العربی در گزارش خود نوشته است: مردم غزه از حمله ایران به صهیونیست های اشغالگر خوشحال شده وبا دیدن هواپیماهای بدون سرنشین وموشکهای ایرانی در اسمان غزه ابراز خوشحالی وشعف نموده اند.مردم غزه در مصاحبه با خبرنگار القدس العربی گفته اند : این اولین بار است در تاریخ ، یک کشور اسلامی  رژیم صهیونیستی را مورد حمله وتهاجم قرار می دهد.

ثابت العمور شهروند فلسطینی می گوید حمله ایران مردم فلسطین بویژه مردم غزه  را خوشحال کرد .انها احساس کردند که پس از ۱۹۲ روز تجاوز صهیونیست ها به مردم غزه یک کشور اسلامی همچون ایران از مبارزه انها با اشغالگران  حمایت می کند .

وی تاکید کرد  درصورتی که حمله ایران به سرزمین های اشغالی به هدف خود دست یافت یا هدفش محقق نگردید ،  خوشحالی مردم فلسطین در کوچه وبازار وصف ناشدنی است انها خوشحالند که یک کشور اسلامی همچون ایران انها را در مبارزه شان با رژیم صهیونیستی تنها نگذاشته است.

این شهروند فلسطینی افزود: این اولین شبی بود پس از حدود شش ماه که مردم غزه بدون ترس ووحشت سر بر بالین گذاشتند ، چرا که هواپیماهای اسرائیلی آن شب از آسمان غزه رفتند وشبی بود که هیج فلسطینی به شهادت نرسید.

مرد م  فلسطین ندای الله اکبر از بیمارستان شهدا در دیر البلح در مرکز غزه سردادند وزنان هلهله زنان با دیدن هواپیماهای بدون سرنشین ایران در آسمان غزه از حمله قهرمانانه ایران به صهیونیست های متجاوز وزدن هدف ها در فلسطین اشغالی تمجید کردند .

خانم منال القاضی شهروند فلسطینی از اردوگاه دیر البلح می گوید حمله هوایی ایران قلدری اشغالگران اسرائیلی را نقش بر اب کرد .اشغالگران اسرائیلی در حق غیر نظامیان غزه بیبشترین ظلم را کردند  .امروز برای ما عید است شب یکشنبه اغاز عید فطر در غزه است.

این اواره فلسطینی معتقد است که حمله ایران به اشغالگران صهیونیست اولین پیام حمایت یک کشور اسلامی از مردم غزه در زمانی که اعراب مردم غزه را تنها گذاشتند بود . تاکنون هیچ کشور عربی جرات تهدید اسرائیل را نکرده  است.

این شهروند فلسطینی گفت : روحیه اهل غزه بسیار عالی است .برای اولین بار است احساس راحتی وارامش می کنم ومی دانیم که کسی هست در کنار ما ایستاده است وبا اسلحه از ما حمایت می کند .کمک انسانی اعراب کافی نیست.

اولین شبی که مردم غزه در آرامش خوابیدند.

آلاء قویدر ۳۶ ساله مادر سه فرزند توانست شنبه شب  در اغوش خود سه فرزند خودرا بگیرد ودر ارامش بخوابد.صهیونیست ها شب ها از  هواپیماهای شناسایی  که صدای دلخراش می دهند استفاده می کنند که مردم غزه را ازار دهند وعلیها انها جاسوسی  کنند ونمی گذارند بخوابند.

خانم آلاء می گوید بچه هایم با شنیدن صدای هواپیماهای اسرائیلی وبمباران شهر نیمه شب ها بیدار می شدند ولی شنبه شب توانستند براحتی بخوابند . وی افزود مردم غزه برای اولین بار بود که احساس می کردند که تنها نیستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *