تظاهرات در تل آویو و درخواست برای سرنگونی نتانیاهو و مبادله اسرا

تظاهرات در تل آویو و درخواست برای سرنگونی نتانیاهو و مبادله اسرا

صدها صهیونیست معترض با برگزاری تظاهراتی در مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خواستار برکناری نتانیاهو از قدرت و اقدام جدی برای آزادی اسرای اسراییلی در غزه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدها صهیونیست معترض شنبه شب مجدداً مقابل منزل نتانیاهو در قیساریه دست به تظاهرات زده و خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو و اقدام جدی برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

پایگاه خبری روسیا الیوم به نقل از منابع عبری زبان همزمان با تجمع اعتراضی صهیونیست‌ها در مقابل اقامتگاه نتانیاهو درقیساریه از تظاهرات صدها اسرائیلی مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای فوری نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه در بیانیه‌ای ضمن حمله تند به نتانیاهو خواستار برکناری فوری او شدند.

آنان با حمل دست نوشته‌هایی ضد نتانیاهو تاکید کردند که نتانیاهو مانع اصلی بر سر راه دستیابی به توافق مبادله اسرا است و برای برکناری فوری او هر کاری خواهند کرد، زیرا این تنها راه بازگرداندن اسرای اسرائیلی است.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی از گانتز، آیزنکوت و اعضای لیکود و تمامی اعضای کنست خواستند هر اقدامی که برای برکناری نتانیاهو لازم است، انجام دهند، زیرا او مانع از رسیدن به توافق شده و اختیارات لازم را به هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *