حضور تیم اسرائیلی در مسابقات دوچرخه سواری امارات

رژیم صهیونیستی از مشارکت تیم دوچرخه سواری خود در مسابقات امارات خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وزارت خارجه دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم دوچرخه سواری این رژیم در مسابقاتی که قرار است طی چند روز آتی در امارات برگزار شود مشارکت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: این نخستین باری خواهد بود که تیم دوچرخه سواری اسرائیل در مسابقه‌ای در امارات شرکت می‌کنند.

در همین راستا، یکی از اعضای تیم دوچرخه سواری اسرائیل به شبکه عبری زبان “کان” گفت: در آنجا (امارات) به گرمی از من استقبال شد و مردم در این کشور بسیار مهربان هستند.

طبق این گزارش، مسابقات دوچرخه سواری “تور امارات ۲۰۲۰” از امروز (یکشنبه) تا شنبه آینده در تمامی امارت‌های هفتگانه کشور امارات برگزار می‌شود.

شبکه کان همچنین به نقل از عبدالله عدنان، عضو کمیته برگزار کننده این مسابقه گزارش داد: امارات به هیئت‌های کشورهای مختلف و همچنین هیئت اسرائیل خوش‌آمد می‌گوید و ما با دیدن بیشتر آنها (اسرائیلی‌ها) خرسند خواهیم شد.

علی‌رغم اینکه روابط علنی میان امارات و رژیم صهیونیستی وجود ندارد، اما بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و مقامات دیگر این رژیم در مناسبت‌های مختلف نزدیکی روابط میان خود و امارات و همچنین چند کشور عربی و اسلامی دیگر را فاش کردند.

بنیامین نتانیاهو همچنین پیشتر از تصمیم این رژیم برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی “اکسپو ۲۰۲۰” در دبی خبر داده و حضور این رژیم در این نمایشگاه را بیانگر پیشرفت عادی سازی روابط میان تل آویو با کشورهای عربی دانسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *