ذوق زدگی گزارشگران اسرائیلی از کنار برج خلیفه دبی

پس از عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو، دو گزارشگر صهیونیست از مقابل برج خلیفه دبی گزارش تهیه کردند و شرکتهای گردشگری امارات از آمادگی برای استقبال از اسرائیلی ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، برای اولین بار دو گزارشگر صهیونیست امروز شنبه از مقابل برج خلیفه دبی گزارش تهیه کردند.

در بخشی از این گزارش از مقابل برج خلیفه دبی که امشب به طور کامل پخش خواهد شد، روعی کایس خبرنگار صهیونیست گفت: برج خلیفه به عنوان بزرگترین برج دنیا، ارتفاعش ۸۰۰ متر است و نماد قدرت دبی است!

همچنین درون هیرمن گزارشگر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، از اینکه اولین گزارشگر اسرائیلی است که از امارات پس از اعلام عادی سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی سخن می گوید، بسیار ذوق زده شد و از مقابل برج خلیفه اعلام کرد که در گزارشش نظر اماراتی ها را درباره عادی سازی روابط با تل آویو جویا می شود.

همزمان رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که شرکت های گردشگری این رژیم از همتایان اماراتی خود تماس هایی دریافت کرده اند و از آمادگی برای جذب گردشگران اسرائیلی در ابوظبی و دبی خبر داده اند.

این رسانه آورده است: گردشگران اسرائیلی، قبلا با گذرنامه دیگری با توجه به نبود روابط رسمی میان طرفین به امارات می رفتند. هم اکنون با اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان دو طرف و اعلام پرواز مستقیم میان تل آویو و دبی از سوی نتانیاهو این امکان برای گذراندن تعطیلات در امارات مهیا شده است.