مقاله نیویورک تایمز درباره دشمنی دونالد ترامپ با ایران

کارول جیاکمو نویسنده روزنامه امریکائی نیویورک تایمز طی مقاله ای به روابط ایران وامریکا پرداخته واین روابط را خصومت امیز  توصیف کرده است.

این روزنامه نگار امریکائی با اشاره به گروگانگیری ۵۲ امریکائی در سفارتخانه کشورشان در تهران از جمله جان لیمبرت یکی از گروگانهای امریکائی نوشت لیمبرت معتقداست که دشمنی دونالد ترامپ ووزیر خارجه اش مایک پومپئو با ایران به ضرر روابط دوکشور بوده زیرا ترامپ علیه ایران عمل کرده وتهدید نموده که قصد دارد ایرانیان را از سوریه بیرون کند.

این روزنامه نگار امریکائی معتقد است که ایران بازیگر قابلی در منطقه خاورمیانه است واین جان بولتن مشاور امنیت ملی امریکا ومایک پومپئو وزیر خارجه امریکا دو شخصیت امریکائی است که میخواهند روابط دو کشور را  متشنج کنند وبه ایران حمله کنند.

این روزنامه نگار امریکائی بر این باور است که باید امریکا سیاست خودرا در برابر ایران تغییر دهد وبه گفت وگو بپردازد زیرا امریکا پس سالها جنگ با ویتنام سرانجام روابط خودرا با این کشور از سرگرفت .امریکا روابط خودرا با روسیه بهبود بخشید ولی اکر ترامپ علاقمند است ثبات در خاورمیانه برقرار شود بایستی با ایران برخورد خوبی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *