مقاومت جوانان در جنین پیروز شد ، وصهیونیست ها شکست را تحمل کردند

تجاوز اخیر ارتش اسرائیل به شهر جنین در سرزمین های اشغالی با مقاومت فرزندان این شهررو برو شد و به شکست امنجامید واین ارتش با تحمل تلفات سنگینی عقب نشینی کرد.

سیاست ها وبرنامه ریزی های ارتش صهیونیستی برای حمله به شهر جنین  واخراج مقاومت از این شهر نتوانست جوانان این شهر را از ادامه مقاومت ووارد کردن بیشرین تلفات به این ارتش متجاوز بازدارد بلکه این صهیونیست ها بودند که به شکست خود اعتراف کردند.

جوانان فلسطینی خودرا اماده مقابله با متجاوزین کرده بودند ومقاومت دلیرانه انها صهیونیست ها را مجبور به متوقف کردن عملیات خود کرد.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی فرماندهی ارتش اسرائیل از یکسال گذشته برنامه خودرا برای حمله به شهر جنین ومناطق مجاور ان آماده کرده بود وزمانی که این برنامه تکمیل گردید انرا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر عرضه کرد ونتانیاهو  این برنامه را مورد تایید قرار داد .هدف نتانیاهو از موافقت با این برنامه به فراموش سپردن مشکلات وی درزمینه اجرای اصلاحات قضایی وافزایش طرفدارانش جهت مشارکت در انتخابات ودادن رای به وی بود .

ولی شکست این تهاجم پس از فاش شدن نقشه ارتش صهیونیستی سبب گردید جوانان مقاوم جنین خودرا آماده دفاع از شهر نمودند وبا انواع اسلحه سنگین ومدرن در برابر متجاوزین ایستادگی کردند.

هدف ارتش رژیم صهیونیستی از تهاجم به جنین حمله به پایگاه های جنبش حماس وجهاد اسلامی وفتح در این شهر بود وگفته می شود ارتش اسرائیل در نظر داشت زمینه را برای بازگشت حکومت محمود عباس به جنین هموار سازد .

ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که تهاجم به جنین کوتاه مدت خواهد بود چرا که مقامات نظامی از این بیم داشتند که طولانی شدن تهاجم به جنین به افزایش تلفات نیروهای نظامی منجرخواهد  شد واین چیزی است که ارتش از ان بیم دارد.

تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین باردیگر نشان داد که صهیونیست ها از این تهاجم بدون تلفات خارج نخواهند شد واین عملیات ثابت کرد که مقاومت جوانان جنین از همه گروه های مقاوم فلسطین در برابر ارتش صهیونیستی ثابت وپایدار خواهد بود وفرماندهان ارتش دشمن  به این نتیجه رسیده اند که ادامه تجاوز به فلسطینی ها چیزی جز شکست وتحمل تلفات سنگین حاصل نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *