نقشه رژیم صهیونیستی وحکومت محمود عباس برای سرکوب مقاومت فلسطین

محافل سیاسی در فلسطین اشغالی خبر از تلاش رژیم صهیونیستی وحکومت محمود عباس برای سرکوب مقاومت فلسطین وجلوگیری از عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها علیه صهیونیست ها می دهند.

در این میان ماهر الاخرس یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین فاش کرد که حکومت محمود عباس نقشه ای برای سرکوب مقاومت فلسطین در منطقه جنین که در برابر حملات صهیونیست ها قد علم کرد تهیه کرده ونیروهای خودرا برای این اقدام بسیج نموده است.

وی افزود حکومت محمود عباس یک اطاق عملیات امنیتی تشکیل داده وفرماندهان امنیتی خودرا برای اجرای این نقشه در شهر جنین بسیج نموده است.

این رهیر جنبش جهان اسلامی اعلام کرد که تصمیم حکومت محمود عباس برای سرکوب مقاومت در جنین در اجرای تصمیم اجلاس های عقبه وشرم الشیخ صورت می گیرد .

وی اضافه کرد که نقشه حکومت محمود عباس مبتنی بر دادن پول  وپست به جوانان مقاومت تا دست از مقاومت در برابر تجاوزات صهیونیست ها  بردارند .

بر اساس این نقشه ، حکومت محمود عباس جوانان فلسطینی وخانواده هایشان را تهدید به ترور کرده تا از این طریق دست از فعالیت های جهادی بردارند .

تحلیلگران سیاسی در فلسطین پیش بینی می کنند که اقدام حکومت محمود عباس با شکست حتمی مواجه خواهد شد ، چرا که مقاومت فلسطین از سوی مردم فلسطین حمایت وپشتیبانی می شود زیرا این مقاومت صهیونیست ها را هدف عملیات خود قرار می دهد.

اکنون این سوال مطرح می شود ایا حکومت محمود عباس که با مشکلات زیادی مواجه است واحتمال کناره گیری رئیس این حکومت  بخاطر کبر سن وپیری وتعیین جانشین برای وی می تواند گروه های مقاومت را منحل وجوانان فلسطینی را سرکوب نماید؟

تجربه نشان داده است که مقاومت فلسطین برای مقابله با جنایت های صهیونیست ها تشکیل شده وهیچ گروه ودسته ای قادر به سرکوب مقاومت جوانان فلسطینی  نخواهد بود،  زیرا این جوانان برای یک هدف میجنگند یعنی ازادی سرزمین های اشغالی از صهیونیست ها جنایتگار است وما دامی آنها برای این هدف می جنگند شکست نخواهند خورد وپیروز خواهند شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *