چرا خواننده مشهور امریکائی دیگر در عربستان کنسرت اجرا نمی کند

وی گفت در نوامبر سال گذشته بنا به دعوت مقامات عربستان وارد فرودگاه ریاض شدم ودر حین ورود ماموارن گمرک از من خواستند  جواهرات همراه خودرا به انها نشان دهم  .من عصبانی شدم وبه هواپیمای شخصی ام بازگشتم وخواستم ریاض را ترک کنم.
وی اضافه کرد در این اثنا یکی از ماموران  فرودگاه به من اطلاع داد که “جناب ” منظورش یک شاهزاده سعودی به ماموران دستور داده به من اجازه دهند  بدون بازرسی  از فرودگاه خارج شوم ومن دیدم که ماموران گمرک مثل بت ایستاده ومرا تماشا می کنند.

مامور همراه به من گفت جناب از بابت این مسئله عصبانی شده وقرار است در هتل حاضر شود وبابت مزاحمت ماموران گمرک عذرخواهی کند

این خواننده امریکائی در این مصاحبه با اشاره به اینکه جناب شاهزاده سعودی به هتل محل اقامتم امد ودستور داد هدیه ای که قیمتش بیش از قیمت جواهرات همراه من باشد تقدیم کنند. این شاهزاده یک ساعت گرانقیمت از نوع  فرانک میلر به من هدیه داد.

خواننده امریکائی افزود : شاهزاده سعودی قبل از ترک هتل از من سوال کرد ایا اتومبیل  فیراری میخواهد یا لامبورگینی وافزود : ظرف سه روز اینده اتومیبیل در اختیار قرار خواهد گرفت که سه روز بعد از ملاقات بدستم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *