انتقاد شدید به پیشنهاد یک مقام امارات متحده عربی به سپردن  غزه پس از پایان جنگ  به امارات تا انرا به دبی دوم تبدیل کند

به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن عبد الخالق عبد الله مشاور رئیس امارات متحده عربی پیشنهاد کرد که غزه پس از پایان جنگ را بدست امارات بسپارید تا آنرا به دبی دیگر تحویل دهد.

بر پایه این گزارس کاربران در پاسخ به پیشنهاد مشاور رئیس امارات ضمن انتقاد شدید از وی این سوال را مطرح کردند که امارات پس از تسلط برعدن در  جنوب یمن چه کاری برای مردم این منطقه کرد که این بار برای مردم غزه میخواهد انجام دهد.

این مقام امارات در پیام خود نوشت اگر امارات مدیریت شهر غزه را بدست بگیرد انرا ظرف ده سال بازسازی خواهد کرد وبرای دو میلیون وپانصد هزار نفر جمعیت غزه یک زندگی شرافتمندانه ایجاد خواهد نمود وانرا به یک مرکز جهانگردی ومالی وتجاری جهانی تبدیل خواهد نمود .

کاربران زیادی به پیشنهاد مشاور رئیس امارات پاسخ دادند ونوشتند که امارات زمانی که عدن ( جنوب یمن ) را اشغال کرد چه کاری برای مردم ان سامان  انجام داد که اینگ قصد دارد غزه را بازسازی کند.

یکی از کاربران عرب نوشت : امارات عدن را به مرکز تروریست ها وملیشیاها تبدیل کرد وزمانی دولت سومالی اماراتی ها را از این کشور بیرون کرد همه لوازم بیمارستان این کشور را به غارت بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *