با هدف تقویت روند عادی سازی روابط؛ سفر قریب الوقوع هیأتهای نمایندگی ایالات متحده و اسرائیل به امارات

هیأتهای نمایندگی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی هفته آینده به منظور تقویت روند عادی سازی روابط میان دو متحد اصلی آمریکا در خاورمیانه، به امارات متحده عربی سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با صدور یک بیانیه اعلام کرد که هیأتهای نمایندگی رسمی این رژیم و ایالات متحده و هفته آینده به امارات متحده عربی سفر خواهند کرد.

طبق این بیانیه، هدف از این سفر، تقویت روند عادی سازی روابط میان این دو متحد اصلی آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «نخست وزیر نتانیاهو به میر بن شابات، مشاور امنیت ملی و رئیس شورای امنیت ملی [رژیم صهیونیستی]، دستور داد که ریاست هیأت نمایندگی تخصصی اسرائیل به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را برعهده گیرد. این هیأت برای تقویت روند عادی سازی روابط فی مابین به امارات سفر می کند».

در این سفر، نمایندگان رژیم صهیونیستی هیأت نمایندگی آمریکا مشتمل بر «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا، و «جرد کوشنر» مشاور ارشد رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را همراهی خواهند کرد. این دیدار برای دوشنبه هفته آینده برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقامات آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که هیأت نمایندگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده با «نخستین پرواز تجاری میان اسرائیل و امارات متحده عربی» به ابوظبی سفر خواهند کرد.

کد خبر ۵۰۰۸۶۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *