درنده خویی حاکمان رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان که مردم مسلمان مشغول عبادت وروزه گرفتن در سرتاسر جهان از جمله جهان اسلامند می بینیم که صهیونیست ها افراطی ذدر راس انها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متعمدا درگیری خونین در بیت المقدس وشهرهای فلسطین اشغالی  راه اندازی می کند تا بتواند از این طریق وبا مطرح کردن اصلاحات قضایی خودرا از حضور در دادگاه وپاسخ به سوال قاضیها مبنی بر سوء استفاده از قدرت ودریافت رشوه در طول سالهای حکومت خودداری کند.

نتانیاهو با تعیین چند وزیر افراطی ووابسته به احزاب دینی ومذهبی در کابینه وایجاد درگیری بین صهیونیست های افراطی ومسلمانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان  عملا اوضاع فلسطین اشغالی را برای رهایی از دادگاه ومحاکمه متشنج کرده ودر نتیجه نخست وزیر نتوانست به هدف خود دست یابد واز خواسته خود مبنی بر اصلاح قضائی تا برقراری ارامش عقب نشینی کرد.

در این میان نتانیاهو با مطرح کردن جنجال برنامه هسته ای ایران وضرورت حمله به تاسیسات هسته ای  برای جلوگیری از ساخت بمب اتمی از سوی ایران مسئله دیگری را برای برهم زدن اوضاع منطقه برانگیخته است وقصد دارد با مطرح کردن برنامه هسته ای ایران عملا میخواهد افکار عمومی اسرائیل را از مسائل اصلی در اسرائیل منحرف سازد .

مقامات نظامی وغیر نظامی اسرائیل عملا از اهدف نتانیاهو آگاهند ومیدانند که نتانیاهو با برانگیختن مسائل انحرافی قصد دارد  به حکومت خود ادامه دهد ومالفین خودرا خلع سلاح نماید..

گروه های فلسطینی به تشنج افرینی صهیونیست ها ویورش ارتش وافراطی های احزاب به بیت المقدس ومنع فلسطینی ها از عبادات در این ماه مبارک پاسخ کوبنده داده ومصممند نگذارند صهیونیست های افراطی در این ماه مبارک مانع نماز گزاردن فلسطینی در بیت المقدس شوند.

جهان اسلام ضمن رد جنگ طلبی نتانیاهو واحزاب دینی افراطی حمایت خودرا از قدس شریف وملت فلسطین اعلام کردند.

روز جهانی قدس امتحان دیگری است که مسلمانان از ان سربلند بیرون خواهند آمد وحمایت خودرا از قدس شریف وملت فلسطین اعلام خواهند نمود وثابت خواهند کرد که توطئه های نتانیاهو واحزاب افراطی قادر نخواهد بود قدس شریف را از مسلمانان بگیرند وانرا به  صهیونیست های افراطی اختصاص دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *