دستگیری یکی از اعضای ارشد تروریست های داعش در الانبار عراق

منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار عراق امروز جمعه اعلام کرد که یکی از عناصر امنیتی برجسته گروه تروریستی داعش در حالی که تلاش می‌کرد از گذرگاه امنیتی در غرب الانبار عبور کند، بازداشت شد.

این منبع امنیتی ضمن تشریح جزئیات این عملیات افزود: یگانی از نیروهای امنیتی حشد شعبی موفق شد یکی از اعضای امنیتی برجسته گروه جنایتکار داعش را در حالی که می‌خواست از یک ایست بازرسی امنیتی برای ورود به القائم در غرب الانبار عبور کند و عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان انجام دهد، دستگیر شد.

منبع مذکور افزود: نیروهای امنیتی موفق شدند تروریست مورد نظر را بدون هیچ مقاومت قابل توجهی دستگیر کنند. وی در عملیات هدف قرار دادن نیروهای امنیتی در زمان کنترل این گروه جنایتکار بر مناطق وسیعی از شهرهای الانبار شرکت داشت.

این منبع تصریح کرد: نیروهای امنیتی فرد بازداشت شده را برای بازجویی و شناسایی سایر سلول‌های خوابیده گروه جنایتکار داعش و اماکن حضور آنها به یکی از مراکز امنیتی منتقل کردند.

شایان ذکر است که نیروهای حشد شعبی در حال انجام عملیات پیش دستانه در راستای هدف قرار دادن مناطقی هستند که بقایای هسته‌های تروریستی داعش در تمامی شهرهای الانبار در آن پنهان شده‌اند.

کد خبر ۵۶۳۴۸۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *