دیدگاه مقامات سعودی درمورد دیدار وزیر بازرگانی این کشور با وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی 

خبرگزاری رسمی عربستان توجیهی ناشیانه و غیر قابل باور برای دیدار وزیر تجارت سعودی‌ها با وزیر کابینه رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی تلاش کرد رسوایی ریاض در مورد دیدار وزیر این کشور با وزیر صهیونیست در حاشیه اجلاسیه سازمان تجارت جهانی در ابوظبی را توجیه کند.

خبرگزاری رسمی سعودی‌ها به نقل از یک منبع مسئول که به نام وی اشاره‌ای نکرد، ادعاهای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص «دیدار بین ماجد بن عبدالله القصبی وزیر تجارت عربستان و یکی از مسئولان اشغالگر اسراییلی» را رد کرد!

این مسئول گفته است که ویدیویی که در این خصوص منتشر شده مربوط به حضور وزیر تجارت عربستان در کنار وزیر تجارت نیجریه قبل از آغاز به کار سیزدهمین اجلاسیه وزارتی سازمان تجارت جهانی در ابوظبی پایتخت امارات بود که در این زمان شخصی به او نزدیک شد و در حالی که وزیر سعودی او را نمی شناخت! خود را معرفی کرده و گفت که وزیر اقتصاد حکومت اشغالگر اسرائیلی است.

این منبع مدعی شد که موضع عربستان در قبال آرمان فلسطین و حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزهای اسراییل ثابت است.

ادعای این رسانه صهیونیستی در حالی مطرح شده که بر اساس تصاویر منتتشره، دو طرف در این گفت‌وگو، با یکدیگر کارت ویزیت نیز رد و بدل می‌کنند.

از سوی دیگر عربستان سعودی اخیراً به دلایل نامعلوم تمامی نقل و انتقالات مالی به فلسطین را که شامل تراکنش های بانکی فردی و تجاری می‌شود را به حالت تعلیق درآورده است که به نظر می رسد بخشی از سیاست صهیونیستی تشدید محاصره فلسطینی‌های ساکن غزه و کرانه باختری است.

کد خبر ۶۰۳۸۸۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *