علیرغم تبلیغات گستره مقامات امارات جهت سرمایه گذاری خارجی ها در این شیخ نشین ، مردم امارات ترجیح می دهند در امریکا کشورهای اروپائی زندگی وکار کنند

به گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن علیرغم تبلیغات گستره مقامات امارات متحده عربی جهت جذب سرمایه گذاران در این شیخ نشین وفروش اپارتمان های ساخته شده ، مردم این شیخ نشین ترجیح می دهند پول های خودرا به امریکا وکشورهای اروپائی بردهعه ودرمقابل سرمایه گذاری تابعیت این کشورها را بدست اوردند ودر این کشورها زندگی کنند.

بر پایه این گزارش درخواست دریافت تابعیت امریکا وکشورهای غربی از سوی اتباع امارات متحده عربی در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ به شش برابر رسیده است .

تعداد درخواست کنندگان از ۱۳۶۹ نفر به ۹۶۰۲ رسیده است .

کشور امریکا  در برابر دادن تابعیت واقامت به خارجیان درخواست سرمایه گذاری مبلغ ۹۰۰ هزار دلار می نماید در حالیکه  جزاریر کارائیب درخواست سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار می نماید در همین حال ترکیه در برابر اعطای تابعیت از خارجیان درخواست خرید ملک به قیمت ۲۵۰ هزار دلار می تماید.

روزنامه القدس العربی می نویسد علت افزایش درخواست اتباع امارات جهت اقامت در امریکا وکشورهای اروپائی ترس انان از ناامنی در منطقه خلیج فارس واحتمال حمله انصار الله یمن به کشورشان وعدم ثبات اقتصادی  کشورهای عربی که تنها به نفت متکی هستند می باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *