چرا برخی از جوانان فلسطینی وعرب از صدام حسین تعریف وتمجید می کنند؟

به نوشته روزنامه رای الیوم چاپ لندن جوانان فلسطینی فارغ التحصیل دانشگاه الخلیل از صدام حسین تعریف وتمجید کردند وترانه هائی در ستایش از وی خواندند.این اولین بار نیست که جوانان فلسطینی از صدام حسین تمجید وتعریف می کنند حتی برخی از انان اورا شهید خطاب می نمایند.

علت طرفداری برخی از جوانان فلسطینی  واردنی وبرخی جوانان دیگر  کشورهای عربی از صدام حسین اینست که نامبرده طی سال های حکومت وی فلسطینی های زیادی را در بغداد پذیرائی کرد وبه انها شغل واقامت داد وکمک های نقدی برای فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی ارسال می کرد حتی در هنگام حمله امریکا به عراق چند فروند موشک بسوی فلسطین اشغالی شلیک کرد.

این در حالیست که مردم عراق برعکس فلسطینی ها صدام حسین را یک فرد جنایگار وقاتل وخونریز توصیف می کنند که نه به سنی ونه به شیعه ونه به کرد ونه به عرب رحم کرده است.

مردم عراق  جنایات صدام را لمس کرده اند .صدام میلیون ها انسان بی گناه را به خاک وخون کشید وجنگ هشت ساله را به ایران اسلامی تحمیل کرد.

صدام حسین پس از حمله به کویت سبب نابودی ارتش عراق شد وامریکا با حمله به کویت نیروهای عراقی را تارومار کرد وحمله عراق به کویت بود که امریکا را تشویق به تهاجم به عراق ونابودی زیر ساخت ها ،فرودگاه ها ، بنادر ، مراکز نظامی وغیر نظامی عراق کرد.

هنوز ملت عراق پس از ۱۵ سال از سقوط صدام همچنان به پرداخت غرامت جنگی به کویت ادامه می دهد وتا کنون ده ها میلیارد دلار بابت خسارت به کویتی ها پرداخت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *