ادامه تجاوز صهیونیست ها به مردم فلسطین وپاسخ کوبنده مقاومت فلسطین

ادامه تجاوزات صهیونیست ها به شهرهای فلسطین وقتل تعدادی از فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نشاندهنده اینست که صهیونیست ها مصممند اوضاع در سرزمین های اشغالی را متشنج سازند وبیشترین قربانی را از مردم بی گناه فلسطین از جمله کودکان فلسطینی بگیرند.

ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد سازمانها فلسطینی از جمله جنبش جعهاد اسلامی را تضعیف نماید تا نتواند در برابر تجاوزاتش قد علم کند. ولی این سازمان با شلیک صداها موشک بسوی سرزمین های اشغالی ثابت کرده که ملت فلسطین از پاسخ دادن  به ارتش رژیم صهیونیستی توانا است وبیشترین تلفات را به صهیونیست های متجاوز وارد می کند.

سازمانها فلسطین با شلیک موشک بسوی سرزمین های اشغالی توانسته اند هزاران اسرائیلی را مجبور به رفتن به پناه گاها نموده ، واعضای کابینه نتانیاهو را برای فرار از موشکها به پناه گاها پناه ببند ،  وبدین علت حرکت هواپیماها در فلسطین اشغالی متوقف شده است.

ترور علی حسن غالی یکی ار فرماندهان جنیش جهادی اسلامی فلسطین وچند تن از همکارانش در اپارتمانی  در شهر خان یونس نشان داد که دولت اسرائیل مصمم است مقاومت مردم فلسطین را بشدت سرکوب کند و این اقدامات تروریستی صهیونیست ها با پاسخ کوبنده سازمانها مقاومت فلسطین روبرو شده است .

ادامه تجاوز صهیونیست ها برای چهارمین روز متوالی علیه ملت فلسطین که با پاسخ کوبنده فلسطینی ها مواجه شده است نشان داد که صهیونیست ها در این مقابله شکست خورده ودولت نتانیاهو متحمل خسارت های سنگینی از مقاومت ملت فلسطین شده است .

به هر حال پاسخ کوبنده سازمانها فلسطینی به موشک باران شهرهای فلسطینی توسط  ارتش رژیم صهیونیستی به دولت نتانیاهو نشان داد که وی نمی تواند حرکت مقاومت فلسطین را با موشک باران سرزمین های اشغالی تضعیف ویا نابود سازد ، بلکه این مقاومت با اسلحه سنگینی که در اختیار دارد به صهیونیست های متجاوز پاسخ کوبنده داده وانرا از کرده خود پشیمان خواهند کرد .

تلاش کابینه نتانیاهو برای برقراری اتش بس وتوسل به مقامات  مصری برای متقاعد کردن سازمان های فلسطینی به توقف موشک باران سرزمین های اشغالی بهترین دلیل بر اسیب دیدن جدی صهیونیست ها در این رویاروئی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *